newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Klauzula informacyjna

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera.


* Wyrażam zgodę na przesyłanie ofert handlowych SOUL & MIND.



*Pola obowiązkowe.

Dobra Kaloria


Na rynku coraz bardziej widoczny jest trend spożywania mniejszej ilości mięsa. Prawie 60% Polaków deklaruje że je, bądź chce jeść mniej mięsa, co czyni ich tzw. flexitarianami. Jest to bezpośrednio powiązane z rosnącą świadomością żywieniową społeczeństwa i troską o środowisko naturalne oraz zwierzęta hodowlane.

Dobra Kaloria - nasz Klient postanowił wprowadzić na rynek roślinne burgery i klopsy w wersji conveniance rozszerzając tym samym swoje portfolio o produkty obiadowe. Produkty te smakują jak mięso, mimo że nie mają go w składzie, podobnie jak soi, konserwantów, barwników, glutaminianu i fosforanu. Dania te są w pełni roślinne, w dużej mierze ich skład opiera się o kiełki.

W oparciu o zdjęcia zrobione w naszym studio photo wspólnie z naszym klientem zaprojektowaliśmy layouty opakowań, które w wyraźny sposób komunikują atuty produktu i jego przynależność do półki ''clean label".


Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót >

Strategia
marki

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe