newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Klauzula informacyjna

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera.


* Wyrażam zgodę na przesyłanie ofert handlowych SOUL & MIND.



*Pola obowiązkowe.

Hellena


Zadanie Brand Design: 

Redesign opakowań dla marki Hellena.

Projekt i jego realizacja:

Dzisiejsi 30-, 40-i 50-latkowie znają smak i wygląd oranżady Hellena doskonale. Naszym zadaniem było odświeżyć ten kultowy brand i jego wizerunek, oraz stworzyć nowy projekt opakowania napoju, który podbije serca także młodszych odbiorców.
Projektowanie opakowania zakładało wykorzystanie klasycznych elementów etykiety oranżady – serpentyny, cukierki, kieliszek – ale umieściliśmy je nie na cieniowanym, jak dotąd, lecz na jednolitym, czerwonym tle. Fioletowy logotyp wyeksponowaliśmy na żółtym pasku przypominającym wydzierankę, dzięki czemu zachowana została charakterystyczna, kolorowa identyfikacja wizualna. Nowa kreacja graficzna trafiła na różne wersje opakowań oranżady, m.in. zupełnie nowe opakowanie impulsowe – lekką i modną puszkę o pojemności 0,25l, trafiającą w oczekiwania lubiących nowości i śledzących trendy nastolatków. Oranżada w puszce Hellena pojawiła się m.in. w programach TVN "Kuba Wojewódzki Show" i "You Can Dance"

Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót >

Strategia
marki

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe