newsletter
Projekt opakowań dla nowej gamy napojów jogurtowych Jovi typu Smoothie

Marka Jovi od 14 lat produkuje smaczne, świeże produkty mleczne: kefiry, jogurty, serki homogenizowane, itp. W 2011 wprowadzono na rynek gamę pitnych napojów jogurtowych pod marką Jovi Duet. Jako, że szybko podbiła ona serca konsumentów, firma poszła za ciosem i zdecydowała o stworzeniu nowej linii napojów jogurtowych.
Nowy produkt to smoothie, czyli miks napoju jogurtowego z owocami (aż 20% składu to owoce i soki owocowe). Nie tylko jest smaczny, a dzięki owocom w składzie dostarcza wielu cennych składników odżywczych, lecz także świetnie orzeźwia w letni dni. Naszym zadaniem było przygotować projekt opakowania tak, by maksymalnie wspierał wszystkie te benefity.
Na etykiecie umieściliśmy wypełniony jogurtem mikser oraz „wpadające” do jego kielicha owoce, co jasno komunikuje prosty skład napoju oraz równie prosty sposób jego przygotowania. Duże, kolorowe, nasycone obrazy owoców na pierwszym planie podkreślają smak, owocowość i orzeźwiającą moc napoju.
W logotypie Smoothie umieściliśmy słomkę, która podkreśla, że nadal mamy do czynienia z jogurtem pitnym. Dzięki temu potencjalny konsument - osoba żyjąca aktywnie, szukająca sprytnych rozwiązań i szybkich posiłków - śmiało sięgnie po Duet Smoothie, by wypić go np. w drodze do pracy. Kolorowa słomka pojawia się także w symbolu procenta w miejscu, gdzie komunikowana jest 20-procentowa zawartość owoców i soków.
Jovi Smoothie wyróżnia się na sklepowej półce na tle konkurencji. Projekty opakowań są czytelne, spójne – ich design przekazuje wszystkie ważne cechy marki i produktu - mogą też być z łatwością rozszerzane o kolejne kompozycje smakowe.
Tagi:
powrót >
Strategia
marki