newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Klauzula informacyjna

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera.


* Wyrażam zgodę na przesyłanie ofert handlowych SOUL & MIND.



*Pola obowiązkowe.

Współpraca z Poltino


Cieszy nas fakt, że klienci wracają do nas z kolejnymi zleceniami. To największy sukces firmy i potwierdzenie, że to co robimy, ma sens. Było tak i w tym przypadku – w ramach kolejnej współpracy z marką Poltino.
Różnorodność produktów z branży FMCG wymusza na producentach ciągłe podążanie za zmieniającymi się trendami. Tak jest choćby w przypadku rozwoju asortymentu produktów – brak zmian powoduje zmniejszenie się zainteresowania klientów, zmniejszenie się zainteresowania ofertą produktową ze strony Klientów powoduje zmniejszenie się sprzedaży, zmniejszenie się sprzedaży powoduje… Znają Państwo zakończenie tego zdania.

O krok przed konkurencją.
Aby być o krok od konkurencji należy szukać pomysłów na wyróżnienie swojej oferty. Zakupowe nowości, nawet jeśli przyjmują tylko formę odświeżonych opakowań, przynoszą mierzalne korzyści dla firmy. Potwierdza to marka Poltino, która zdecydowała się na refreshing opakowań swoich produktów. Poltino to ceniony w branży producent mrożonych owoców, warzyw, a także skomponowanych z nich dań gotowych, zup czy mieszanek o szerokim zastosowaniu. Dzięki procesowi mrożenia, Poltino oferuje produkty pozwalające zatrzymać w owocach i warzywach bogactwo smaków i kolorów oraz pełnię wartości odżywczych. Kilka lat temu firma zdecydowała się na opracowanie nowych opakowań, za których kreację byliśmy odpowiedzialni, dla ponad 50 produktów. Dziś produkty Poltino ponownie trafiły do naszego studia, abyśmy podjęli się ich odświeżenia i unowocześnienia, w 7 grupach produktowych.
Współpraca – podobnie jak podczas pierwszej realizacji – polegała na stworzeniu nowej koncepcji graficznych projektów opakowań. Delikatny refresh szaty graficznej dodaje opakowaniom świeżości, lekkości, ale i prostoty. Nie zmienialiśmy logo, postawiliśmy raczej na zmianę kontekstu na jakim jest prezentowane. Dodatkowo zmiana i ujednolicenie tła sprawiły, że projekt stał się nowocześniejszy i jest bardziej widoczny wśród produktów z tego samego segmentu.
Sporo pracy miało też nasze studio fotograficzne, które wykonało nowe, atrakcyjne zdjęcia warzyw i owoców, będące elementem projektów opakowań.
 


Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót >

Strategia
marki

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe