newsletter
Projekt koncepcji graficznej opakowań artykułów papierniczych i piśmiennych KIDEA.

Przygotowana przez nas strategia wizualna marki i projekty opakowań są odzwierciedleniem claimu: "Create and have fun". Główny motyw – kameleona – przedstawionego w formie przykuwającej wzrok dzieci kolorowej moizaki, zaczerpnęliśmy z logotypu marki. Następnie zaprojektowaliśmy szereg opakowań dla poszczególnych produktów linii. Wszystkie są utrzymane w tej samej kolorystyce – granatowe tło, kolorowa postać kameleona i białe, dziecięce rysunki przedstawiające np. słońce, chmury, rakieta, czy gwiazda.
Motyw rysowania, malowania, kolorowania i dekorowania, który przewija się na opakowaniach, jest odbiciem filozofii marki KIDEA, która w użytkownikach produktów widzi małych lecz kreatywnych artystów. Ta spójna i przemyślana koncepcja opakowań produktów KIDEA została bardzo dobrze przyjęta przez konsumentów, a sprzedaż produktów ciągle rośnie.
Tagi:
powrót >
Strategia
marki