newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera.


* Wyrażam zgodę na przesyłanie ofert handlowych SOUL & MIND.



*Pola obowiązkowe.

Stategia komunikacyjna Rice&MORE 90sek - kontynuacji innowacyjnej serii Monini


Rice&MORE 90 sek. to oryginalne mixy naturalnych ziaren, ugotowane na parze i gotowe do spożycia, wprowadzone przez firmę Monini w odpowiedzi na rosnący trend zdrowego odżywiania. Naszym zadaniem było stworzenie całej strategii komunikacyjnej dla nowego produktu, będącego rozwinięciem innowacyjnej serii (patrz: Mintel).

Grupą docelową są osoby, które cenią zdrowe odżywianie, natomiast nie zawsze mają czas na przygotowanie pełnowartościowego posiłku. Z tego powodu stworzony przez nas claim brzmi: pyszne danie: RAZ,DWA!, czym wskazuje na największy atut produktów. Claim ten jest motywem przewodnim wielu z zaprojektowanych przez nas materiałów graficznych.

W projekcie zawarte są także motywy listków podkreślające naturalność produktu. Ogół elementów graficznych umieszczony jest na białym tle, kojarzy się z lekkością. Taki zabieg sprawia, że odczucia związane z opakowaniem konsument przekłada również na produkt.

Cennym wskaźnikiem były dla nas także wnioski z przeprowadzonych przez nas analiz, wskazujące na fakt, że najskuteczniejszymi narzędziami komunikacji marketingowej w tym przypadku będą te, które docierają do konsumenta metodami online. Z tego powodu nasze działania były w dużej mierze skoncentrowane na rich media, w tym także social media.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót >

Strategia
marki

brand
design

industrial
design