newsletter
Stategia komunikacyjna Rice&MORE 90sek - kontynuacji innowacyjnej serii Monini

Grupą docelową są osoby, które cenią zdrowe odżywianie, natomiast nie zawsze mają czas na przygotowanie pełnowartościowego posiłku. Z tego powodu stworzony przez nas claim brzmi: pyszne danie: RAZ,DWA!, czym wskazuje na największy atut produktów. Claim ten jest motywem przewodnim wielu z zaprojektowanych przez nas materiałów graficznych.
W projekcie zawarte są także motywy listków podkreślające naturalność produktu. Ogół elementów graficznych umieszczony jest na białym tle, kojarzy się z lekkością. Taki zabieg sprawia, że odczucia związane z opakowaniem konsument przekłada również na produkt.
Cennym wskaźnikiem były dla nas także wnioski z przeprowadzonych przez nas analiz, wskazujące na fakt, że najskuteczniejszymi narzędziami komunikacji marketingowej w tym przypadku będą te, które docierają do konsumenta metodami online. Z tego powodu nasze działania były w dużej mierze skoncentrowane na rich media, w tym także social media.
Tagi:
powrót >
Strategia
marki