newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Klauzula informacyjna

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera.


* Wyrażam zgodę na przesyłanie ofert handlowych SOUL & MIND.



*Pola obowiązkowe.

Współpraca z Balviten


Ostatnie projekty opakowań marki Balviten, które stworzyliśmy jakiś czas temu, bardzo dobrze przyjęły się wśród polskich konsumentów. Co cieszy, nasze projekty „wypływają” także na wody międzynarodowe. Klient zadecydował bowiem, że produkty rozszerzają swój zasięg i będą sprzedawane także na rynku włoskim.

Nasza współpraca z marką Balviten bazuje na komunikacji 360 stopni – wspieramy markę w tworzeniu strategii marketingowej, obsłudze digitalu, prowadzimy profille w social mediach, projektujemy materiały POSM, a także odświeżyliśmy stronę internetową www.balviten.com. Po przeanalizowaniu dotychczasowej komunikacji marki, wdrożyliśmy także spore zmiany w identyfikacji wizualnej i przygotowaliśmy nowy design opakowań.

Ich projekt opierał się przede wszystkim na wprowadzeniu optymistycznego koloru pomarańczowego, który zdecydowanie lepiej wyróżnił produkty na sklepowej półce niż dotychczasowa zieleń. Na opakowaniach dodaliśmy też apetyczne zdjęcia i adnotacje z pomysłami, jak serwować produkty. Sama premiera nowych opakowań naszego autorstwa miała miejsce na targach IBA w Monachium, co potwierdza znaczenie naszego projektu dla polskiej marki i szeroki zasięg działania firmy.

Z dumą przyglądamy się ekspansji marki Balviten, która dywersyfikuje kierunki rozwoju i rozszerza mapę sprzedaży swoich produktów. Nowe projekty opakowań przyjęły się bardzo dobrze na polskim rynku i mamy nadzieję, że równie dobrze odnajdą się we włoskich realiach - Balviten zdecydował się nowiem na wdrożenie naszych projektów, bez żadnych zmian wizualnych (oczywiście z wyłączeniem tłumaczenia treści tekstowych). Nowe opakowania, podobnie jak na rynku polskim, także we Włoszech odegrają ważną rolę w procesie komunikacji – producent uwzględni je w reklamach digitalowych oraz w social mediach, w tym na Facebooku, Instagramie oraz Youtube.

Po produkty Balviten sięgają głównie osoby chore na celiakię, fenyloketonurię i cierpiące na nietolerancję glutenu. Coraz więcej osób jednak dostrzega polskiego lidera zdrowej żywności także ze względu na przejrzysty skład produktów.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót >

Strategia
marki

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe