newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Klauzula informacyjna

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera.


* Wyrażam zgodę na przesyłanie ofert handlowych SOUL & MIND.



*Pola obowiązkowe.

NEONAIL z odświeżoną serią witaminowych kosmetyków. Packaging Design dla NEONAIL


Nowy design opakowań, naturalne składniki występujące w kosmetykach do paznokci, znana marka NEONAIL. Tak w skrócie można opisać jedną z naszych najnowszych realizacji dla producenta lakierów hybrydowych dla kobiet. Wybrane produkty sukcesywnie pojawiają się w punktach sprzedaży producenta.

Tuż po znaczącej zmianie logotypu, firma NEONAIL zdecydowała się na rozszerzenie oferty kosmetyków pielęgnacyjnych i wprowadzenie spójnego wzornictwa opakowań dla produktów serii VITAMINS, PROTEIN oraz FIBER.

Minimalistyczne, nowe opakowania serii kosmetyków zyskały prosty, bardzo przejrzysty wygląd. W projekcie zastosowaliśmy białe buteleczki, które wyróżniają się na tle czarnych lakierów, ale i nawiązują charakterem do rodzaju kosmetyków VITAMNS, PROTEIN, FIBER oraz oliwka Cuticle Oil są kosmetykami pielęgnacyjnymi, nie pozostawiają śladów, szybko się wchłaniają.

Naszą inspiracją były naturalne składniki wyróżniające każdy z produktów. To właśnie je, w formie różowych piktogramów, umieściliśmy na tle nieskazitelnie białych opakowań ze srebrną/chromowaną nakrętką. Dla przykładu, Revital Base FIBER ma w sobie dużą liczbę pozytywnych dla płytki włókien nylonowych, a Cover Base PROTEIN dawkę protein. Witaminowa odżywka Cuticle Oil ma zaś w składzie m.in. 97% olejków z migdałów i owoców makadamia i ten produkt najbardziej dostosowaliśmy graficznie do naturalnego pochodzenia. Opakowanie produktu zostało podkreślone grafiką w kształcie jasnozielonego liścia. Wśród odświeżonych kosmetyków znalazł się też VITAMINS Nail Cleaner (czyli płyn do odtłuszczania paznokci z naturalnymi składnikami, np. retinolem, wapniem czy kompleksem witamin dla delikatnej płytki paznokcia).

Produkty sukcesywnie pojawiają się w sprzedaży a my przyglądamy się temu, jak konsumentki reagują na nowy look produktów. Pierwsze opinie są pozytywne – czekamy na więcej!


Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót >

Strategia
marki

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe