newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Klauzula informacyjna

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera.


* Wyrażam zgodę na przesyłanie ofert handlowych SOUL & MIND.



*Pola obowiązkowe.

Rebranding opakowania


Nasz klient, producent płatków śniadaniowych NESTLE, postanowił odświeżyć opakowania swojej marki FRUTINA. Nowy design miał wpisywać się w wyodrębniony w insightach konsumenckich trend prozdrowotności oraz wyraźny zwrot w stronę natury.

Żeby zrealizować cel, postanowiliśmy sięgnąć do analogicznych cech samego produktu Frutina - a konkretnie do tego, że jest połączeniem chrupiących płatków z pełnego ziarna pszenicy oraz rodzynek i jabłek pochodzących z polskich sadów - i lepiej niż dotąd podkreślić je w komunikacji.

Nowy logotyp, podobnie jak przedtem, bazuje na symbolu kłosa, choć jest dużo lżejszy, prostszy i bardziej minimalistyczny. Pozostawiliśmy motyw łyżki, która jednoznacznie kojarzy się ze śniadaniem i płatkami, umieszczając ją jednak wraz ze smakowitym demo produktowym w samym centrum opakowania, otaczając najważniejszymi informacjami o składnikach i najważniejszych atrybutach produktu. Pozycjonowanie marki dopełnia stylizowane na teksturę tło.

W procesie rebrandingu udało się zrealizować wszystkie założone wcześniej cele. Odświeżone opakowanie jest nie tylko nowoczesne, lecz także na pierwszy rzut oka komunikuje to, że płatki Nestle FRUTINA są idealną propozycją dla wszystkich świadomych, zorientowanych na dobre samopoczucie konsumentów.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót >

Strategia
marki

brand
design

industrial
design