newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Projekt nowych opakowań


Marka Papa Luigi to propozycja dla fanów włoskiej kuchni i najpopularniejszego placka na świecie. Linia produktów obejmuje pizze w klasycznych smakach: capricciosa, 4 sery i wiele, wiele innych, które goszczą na stołach Polaków równie często, jak polskie przysmaki.

Naszym zadaniem było zaprojektowanie nowych opakowań dla produktów tej marki. W projektach postawiliśmy na czerń, która kojarzy się z elegancją i profesjonalizmem, a także doskonale kontrastuje z kolorem samego produktu.

Na layoucie umieściliśmy symbole podkreślające główne atuty produktu – cienkie ciasto i wypiekanie go w piecu kamiennym, czyli tak, jak wypieka się pizze we Włoszech. Zadbaliśmy także o błyskawicznie skojarzenie produktu z włoską kuchnią, oraz o czytelną komunikację sposobu, w jaki przygotować produkt do spożycia.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót >

Strategia
marki

brand
design

industrial
design