Poltino | Koncepcja i design marki Pyszna Zupa

Koncepcja innowacyjnego na polskim rynku produktu - zupy krem w porcjach - zrodziła się z na jednym ze spotkań z naszym klientem. Właściciel marki Poltino szukał sposobu na to, jak wykorzystać pełnowartościowe warzywa, które ze względu na swoją formę nie mogły trafić do klasycznych mieszanek. Okazało się, że zmiksowane i zamrożone w formie poręcznych brykietów, zmieniają się w coś, czego jeszcze w Polsce nie było - w smaczną zupę krem i ciekawą alternatywę dla mrożonych mieszanek warzyw na zupę, zup instant w proszku czy też zup w płynie.
Nasz zespół opracował w całości koncept nowej marki – od nazwy, logotypu, identyfikacji wizualnej, przez wykonanie autorskich zdjęć, projekt opakowań innych materiałów wspierających, aż po kompleksową strategię wprowadzenia produktu na rynek i spójną komunikację marki. Rozpoczęliśmy od researchu i wyodrębnienia najważniejszych zalet zupy - tego, że zupa produkowana jest z warzyw pochodzących z najczystszych regionów Polski, jest w 100% naturalna, że jest mrożona w porcjach, co ułatwia serwowanie i przechowywanie produktu, a także że ma wyjątkowy smak. Ten ostatni benefit postanowiliśmy podkreślić w samej nazwie - Pyszna Zupa.

Chcąc wyróżnić nowy i innowacyjny produkt na rynku, postawiliśmy na smakowite apetizery oraz wyraziste barwy - każda z nich odpowiada jednej wersji smakowej. Z myślą o odbiorcach - czyli tych, którzy dbają o jakość swojej diety, a jednocześnie aktywnego i szukającego szybkich i sprytnych rozwiązań - na opakowaniu umieściliśmy krótkie instrukcje, jak przyrządzić posiłek. Kolorowe, wygodne kartoniki dobrze prezentują się w lodówce i zdecydowanie odróżniają od konkurencyjnych produktów.

WRÓĆ DO PROJEKTÓW Poznaj inne projekty