newsletter
Pyszna Zupa od Poltino

Opracowanie całościowego konceptu dla innowacyjnego produktu marki Poltino – od nazwy, logotypu, identyfikacji wizualnej, przez wykonanie autorskich zdjęć, projekt opakowań innych materiałów wspierających, aż po kompleksową strategię wprowadzenia produktu na rynek i spójną komunikację marki.Projekt i realizacja:
Zupa krem w porcjach Poltino to nowość na polskim rynku i alternatywa dla mrożonych mieszanek warzyw na zupę, zup instant w proszku czy też zup w płynie. Przygotowanie i wprowadzenie tak innowacyjnego produktu, który nie tylko się wyróżni, ale zbuduje całą kategorię, wymagało od nas bardzo kompleksowego podejścia.
Proces researchu pozwolił nam wyodrębnić najważniejsze zalety zupy Poltino, które powinny być wyróżnione w komunikacji i projekcie opakowania, m.in. to, że zupa produkowana jest z warzyw pochodzących z najczystszych regionów Polski i jest w 100% naturalna, to, że mrożona jest w porcjach, co ułatwia serwowanie i przechowywanie produktu, a także to, że ma wyjątkowy smak, co zdecydowaliśmy się podkreślić w samej nazwie – Pyszna Zupa. Na opakowaniu obecne są sugestywne, kolorowe apetizery - wykonane w naszym studiu fotograficznym Soul Cake zdjęcia zup gotowych do spożycia.
Pyszna Zupa skierowana jest nie tylko do osób, które dbają o zdrowie i zwracają uwagę na to, co trafia na ich talerz, ale także do konsumenta zapracowanego, zabieganego, aktywnego, poszukującego szybkich i sprytnych rozwiązań. Mając na uwadze, że Pyszna Zupa to produkt innowacyjny, umieściliśmy krótkie instrukcje dotyczące tego, jak przyrządzić posiłek. Aby ułatwić identyfikację produktu w sklepie i przyspieszyć zakup, każda wersja smakowa ma opakowanie utrzymane w innej kolorystyce.
Proces kreacji zupełnie nowej marki od podstaw – w szczególności innowacyjnej – to proces złożony i ambitny, obejmujący wiele etapów. Efekt prac dla marki Poltino (czyli nowoczesne, apetyczne opakowania) spełnia założenia, komunikuje główne wartości dla klienta oraz wyróżnia się na tle produktów z podobnej kategorii.
Tagi:
powrót >
Strategia
marki