newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera.


* Wyrażam zgodę na przesyłanie ofert handlowych SOUL & MIND.



*Pola obowiązkowe.

Redesign etykiety


Saska to nowa rodzina wódek i likierów, która nawiązuje do czasów saskich, niespiesznego życia dworzan. Opakowania SASKIEJ, mimo że atrakcyjne, wymagały redesignu – i to właśnie zadanie powierzono nam.

Głównym założeniem było to, by dokonać uczytelnienia komunikacji na opakowaniu i wzmocnić przekaz każdego wariantu smakowego, lecz z zachowaniem mocnego DNA marki. Odświeżyliśmy zarówno design etykiety, jak i jego treść.

Mimo że zmiany z punktu widzenia konsumenta są kosmetyczne, udało się osiągnąć zamierzony efekt – dużo lepszą identyfikację marki Saska na sklepowej półce i wyróżnialność na tle konkurencji.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót >

Strategia
marki

brand
design

industrial
design