newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Klauzula informacyjna

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera.


* Wyrażam zgodę na przesyłanie ofert handlowych SOUL & MIND.



*Pola obowiązkowe.

Prymat


Opis podstawowy:
Grupa Prymat to jeden z producentów przypraw w Europie Środkowo-Wschodniej.

Zadanie Brand Design:
Lifting opakowań sosów sałatkowych Prymat.

Projekt i realizacja:
Projektując nowe opakowania dla sosów sałatkowych Prymat, zadbaliśmy o to, aby wpisywały się w obecne trendy, ale zarazem nie odbiegały zbyt mocno od dotychczasowego layoutu. Deski w modnym, a zarazem neutralnym kolorze, budują domowy, sielski klimat, są także doskonałym tłem dla bardziej wyrazistych elementów informujących o nazwie konkretnego produktu. Aby ułatwić decyzję zakupową, na froncie opakowania widać sos i propozycję podania, a z tyłu - przepis na danie z jego udziałem. Nie mogło tu zabraknąć piktogramów informujących o tym, co najważniejsze - braku dodatku barwników oraz glutaminianu sodu. To właśnie na te aspekty coraz częściej zwracamy uwagę przy sklepowej półce :)


Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót >

Strategia
marki

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe