newsletter
Prymat

Grupa Prymat to jeden z producentów przypraw w Europie Środkowo-Wschodniej.
Zadanie Brand Design:
Lifting opakowań sosów sałatkowych Prymat.
Projekt i realizacja:
Projektując nowe opakowania dla sosów sałatkowych Prymat, zadbaliśmy o to, aby wpisywały się w obecne trendy, ale zarazem nie odbiegały zbyt mocno od dotychczasowego layoutu. Deski w modnym, a zarazem neutralnym kolorze, budują domowy, sielski klimat, są także doskonałym tłem dla bardziej wyrazistych elementów informujących o nazwie konkretnego produktu. Aby ułatwić decyzję zakupową, na froncie opakowania widać sos i propozycję podania, a z tyłu - przepis na danie z jego udziałem. Nie mogło tu zabraknąć piktogramów informujących o tym, co najważniejsze - braku dodatku barwników oraz glutaminianu sodu. To właśnie na te aspekty coraz częściej zwracamy uwagę przy sklepowej półce :)
Tagi:
powrót >
Strategia
marki