newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Klauzula informacyjna

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera.


* Wyrażam zgodę na przesyłanie ofert handlowych SOUL & MIND.



*Pola obowiązkowe.

Rebranding opakowań


Sieć sklepów Biedronka postawiła na odświeżenie wizerunku swojej marki własnej - Swojska Chata, pod którą oferuje tradycyjne dania "jak u mamy". Gotowe pierogi, kopytka, krokiety czy naleśniki rozwiązują codzienny problem "co na obiad?" tych, którzy nie mają czasu lub chęci sami gotować, a jednocześnie mają ochotę zjeść dobrze i ze smakiem.

Swojska Chata zajęła się dostarczaniem tradycyjnych obiadów do każdego domu, naszym zadaniem było dostarczyć dla nich nowoczesne opakowania, które podkreślają domowy charakter potraw. Realizując ten cel, postawiliśmy na minimalistyczny design i koncepcję wizualną opakowań, czerpiącą z tradycyjnych skojarzeń i będącej silnym trendem naturalności.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót >

Strategia
marki

brand
design

industrial
design