newsletter
Projekt opakowań Sweet Velvet

Marka Zeelandia, lider rozwoju produktów cukierniczych, piekarskich i gastronomicznych, postanowiła stworzyć nową linię sosów do deserów pod marką Neverland. Przygotowaliśmy dla niej nie tylko nazwę, logotyp i identyfikację wizualną, lecz także szereg atrakcyjnych materiałów reklamowych.
Nazwa Sweet Velvet komunikuje dwie istotne cechy produktu – słodkość oraz aksamitną, jedwabistą konsystencję sosów.
Eleganckie, utrzymane w czarno-białej tonacji opakowania z dodatkiem kontrastowych barw i apetizerów opakowania, a także kolorowy katalog, wprowadzają nas w nieco baśniowy, przyjemny świat smaków dzieciństwa – lodów, gofrów, owocowych podwieczorków.
Etykiety są zaprojektowane tak, by były czytelne zarówno wtedy, gdy butle sosu stoją na blacie, jak i wtedy, gdy umieszczone są w dedykowanym dyspenserze. Umieszczone obok siebie tworzą wyróżnialną, czytelną plamę barwną, zachęcającą do skorzystania z produktu. Linia Sweet Velvet okazała się strzałem w dziesiątkę i zrewolucjonizowała rynek słodkich sosów.
Tagi:
powrót >
Strategia
marki