newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera.


* Wyrażam zgodę na przesyłanie ofert handlowych SOUL & MIND.



*Pola obowiązkowe.

Projekt opakowań Sweet Velvet


Marka Zeelandia, lider rozwoju produktów cukierniczych, piekarskich i gastronomicznych, postanowiła stworzyć nową linię sosów do deserów pod marką Neverland. Przygotowaliśmy dla niej nie tylko nazwę, logotyp i identyfikację wizualną, lecz także szereg atrakcyjnych materiałów reklamowych.

Nazwa Sweet Velvet komunikuje dwie istotne cechy produktu – słodkość oraz aksamitną, jedwabistą konsystencję sosów.
Eleganckie, utrzymane w czarno-białej tonacji opakowania z dodatkiem kontrastowych barw i apetizerów opakowania, a także kolorowy katalog, wprowadzają nas w nieco baśniowy, przyjemny świat smaków dzieciństwa – lodów, gofrów, owocowych podwieczorków.

Etykiety są zaprojektowane tak, by były czytelne zarówno wtedy, gdy butle sosu stoją na blacie, jak i wtedy, gdy umieszczone są w dedykowanym dyspenserze. Umieszczone obok siebie tworzą wyróżnialną, czytelną plamę barwną, zachęcającą do skorzystania z produktu. Linia Sweet Velvet okazała się strzałem w dziesiątkę i zrewolucjonizowała rynek słodkich sosów.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót >

Strategia
marki

brand
design

industrial
design