newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Klauzula informacyjna

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera.


* Wyrażam zgodę na przesyłanie ofert handlowych SOUL & MIND.



*Pola obowiązkowe.

Projektowanie opakowań
Projektowanie opakowań



Dobry produkt
to taki, który rozwiązuje realny problem użytkownika, a interakcja z nim jest dla niego przyjemnością.

Strategiczny design produktów i usług oznacza projektowanie rozwiązań dających użytkownikowi realną wartość, którą dostrzega dzięki budowanemu w trakcie interakcji z produktem doświadczeniu.

Nasza usługa GAIN BY DESIGN, oparta na metodologii design thinking, ma na celu wspólne wraz z Klientem poszukiwanie wartości mających istotny dla użytkownika wpływ na jego doświadczenie. W ramach usługi. Pomagamy w tworzeniu efektywnych biznesowo produktów, usług, marek, strategii i opakowań. .




Nowy wygląd płyt indukcyjnych dla marki Amica to przykład wzornictwa, stworzonego przez projektantów działu industrial design Soul & Mind Group we współpracy z działem R&D klienta. Najnowsza realizacja wykonana na zlecenie jednego z wiodących europejskich producentów branży AGD pokazała, że projektowanie produktu to przede wszystkim tworzenie pozytywnego doświadczenia użytkownika, generowanemu dzięki prostej i intuicyjnej obsłudze sprzętu.

Na rynku pojawiły się niedawno nowe płyty indukcyjne marki Amica, których zewnętrzny design powstał przy współpracy zespołu R&D i Product Managementu Amica z działem wzornictwa przemysłowego Soul & Mind. Na zlecenie klienta zaprojektowaliśmy 3 linie nadruków szyb płyt indukcyjnych, które pod kątem wizualnym oraz użytkowym przyciągają do zakupu i są jednymi z najnowszych osiągnięć technicznych w kuchni. Każda z linii została zaprojektowana w celu maksymalnego ułatwienia korzystania z płyt. Oznakowanie pól grzewczych oraz identyfikacja obsługi są przejrzyste, łatwe do zrozumienia oraz estetyczne. Każda z linii występuje w kilku wariantach rozmieszczenia, ilości i przeznaczenia pól grzewczych.

Przy realizacji każdego projektu, kluczową wartością dla Soul & Mind jest projektowanie doświadczenia użytkownika (UX). Grafika paneli sterowania i oznaczenia pól grzejnych zostały zaprojektowane w taki sposób, aby były jak najbardziej intuicyjne i ułatwiały korzystanie z urządzenia. Przygotowując posiłek jesteśmy często zmuszeni wykonywać kilka rzeczy naraz, a prostota w obsłudze sprzętu stanowi ogromne udogodnienie. Właśnie dlatego oprócz przejrzystych paneli sterowania wprowadziliśmy też inne rozwiązania m.in. matowe pola grzewcze, które wskazują na miejsce umieszczenia patelni czy garnka, a także chronią powierzchnię płyty przed zarysowaniem. Zastosowanie takiego efektu zapewnia też nowoczesny wygląd urządzenia.

Efekt wspólnego procesu projektowego można oglądać na stronie producenta – www.amica.pl oraz w największych sieciach handlowych, na niemal całym kontynencie.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót >


Na największych w Europie targach wyposażenia lotnisk Inter Airport Europe 2017, firma Dobrowolski zaprezentowała nowy model oczyszczarki lotniskowej VAMMAS SB 4504, której wygląd zewnętrzny modelowali i projektowali projektanci Soul & Mind z udziałem konstruktorów Dobrowolski Sp. z o.o. oraz użytkowników sprzętu lotniskowego w Europie i Płn. Ameryce. Maszyna wzbudziła ogromne zainteresowanie wśród znawców branży.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót>


Firma Form-plastic zleciła nam zaprojektowanie nowej donicy, której modułowy kształt umożliwiałby tworzenie większych form. Tak powstał koncept i projekt donicy FALA.

W piątej edycji konkursu na KREATORY GardenTrendów, wyróżnienia przyznawanego przez redakcję magazynu „Garden & Trends” produktom, które kształtują ogrodnicze trendy, są gwarancją najwyższej jakości i oryginalnego designu, jury wyróżniło 10 produktów w tym m.in. donicę, którą mieliśmy przyjemność zaprojektować.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót>


Firma MPW Med. Instruments poprosiła nas o odświeżenie wyglądu jednego z ich najważniejszych w ofercie produktów, jakim jest wirówka laboratoryjna. Najciekawszym wyzwaniem podczas tworzenia projektu było spełnienie bardzo rygorystycznych wymogów materiałowo-użytkowych specyficznych dla branży medycznej.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót>


Jeden z europejskich liderów produkcji i dystrybucji urządzeń dla branży gastronomicznej – firma Hendi podjęła z nami współpracę opierającą się na przygotowaniu nowego designu jednego z jej produktów, przeznaczonego do profesjonalnego ostrzenia noży kuchennych. Największym wyzwaniem w tworzeniu projektu stanowiły kwestie związane z ergonomią urządzenia.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót>


Po sukcesie zaprojektowanego przez nas modelu piekarnika vintage przyszedł czas na kolejny, stylowy projekt. W przeciwieństwie do poprzednika, trafi on nie tylko na rynek rosyjski, lecz również do klientów Europy Środkowej i Zachodniej.

Podczas gdy za wschodnią granicą we wzornictwie przemysłowym liczą się detale i ornamenty, zachodni sąsiedzi przywiązani są do prostej estetyki oraz czystej formy. W naszej strategii wzorniczej zdecydowaliśmy się postawić na oszczędny, skandynawski design, oraz połączyć go ze stylistyką retro.

Front w dwóch wersjach kolorystycznych – pożądanym ecru i klasycznej czerni - przełamują złote, matowe elementy, takie jak uchwyt czy obramowanie szyby. Brak tu elektronicznego wyświetlacza, a pokrętła regulacji czasu i temperatury mają starannie dopracowany kształt. To właśnie detale stanowią o wyjątkowym charakterze piekarnika.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań



powrót>

Strategia
marki

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe