newsletter
co u nas
słychać?
I LOVE MARKETING - relacja z konferencji

Zgodnie z opinią organizatorów największych konferencji - 18 minut to czas idealny, by przedstawić efektywną prezentację. Podczas I LOVE MARKETING każdy z prelegentów miał 20 minut. Dzięki temu wystąpienia były konkretne, ciekawe, bogate w marketingowe „mięso” i case study.
Organizatorzy wybrali innowacyjny na polską skalę system nagradzania prelegentów oparty na grywalizacji. Pulę wynagrodzenia dla prelegentów podzielono zgodnie z tym, jak ocenili ich uczestnicy głosujący w specjalnej aplikacji. Przygotowanie merytorycznego wystąpienia stało się więc koniecznością, a nie aktem dobrej woli prelegenta.
Nasze głosy powędrowały do Cezarego Lecha oraz Pawła Sali. Jesteśmy zdania, że obaj w sposób błyskotliwy i treściwy zarazem przedstawili swoją myśl i zainspirowali słuchaczy. Mimo, że wszystkie prezentacje były ciekawe, nie każdy prelegent miał na scenie takie „flow”, jak oni.
Cezary Lech poprowadził wykład nt. “Content marketing, share'y i wirusowe treści w trudnej branży”. Jego case study pochodziło z arcytrudnej branży kabin sanitarnych. Bogatą w liczby, twarde dane i konkretne rozwiązania prelekcję okrasił sporą dawką humoru, puszczając fragment filmu „Chłopaki nie płaczą”, a konkretniej wypowiedzi Laski, którego ojciec był… „królem sedesów”. Aluzja więcej niż trafna, zważywszy na to, że zarówno case study, jak i filmowa wstawka, dotyczyły firmy rodzinnej. Paweł Sala porwał publikę wystąpieniem „Jak automatyzacja e-mail marketingu może zrewolucjonizować Twoją komunikację z klientem?”.
Nasze typy okazały się trafne – Cezary Lech zajął drugie miejsce (i jako organizator zrzekł się nagrody), a Paweł Sala – drugie. Pierwsze miejsce zdobyła Monika Czaplicka z wykładem „Hejt i trolling – broń się przed negatywnymi”.
Konferencja była nie tylko innowacyjna, ale też profesjonalnie zorganizowana. Na długo przed nią oraz w trakcie, w sieci aż huczało od wzmianek! Co więcej, konferencję można było oglądać on-line. Wszystko to zrobiło na nas wielkie wrażenie, dlatego z niecierpliwością czekamy na kolejną edycję!
Więcej o konferencji: TUTAJ
*Zdjęcia pochodzą ze strony organizatora.


Tagi:
powrót >
Strategia
marki