newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Klauzula informacyjna

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera.


* Wyrażam zgodę na przesyłanie ofert handlowych SOUL & MIND.



*Pola obowiązkowe.

speed up
strategy

Proces Speed Up to przemyślany plan rozwoju marki w oparciu o autorską metodologię 4I.

speed up
strategy

Zawsze staramy się łączyć Twoją wiedzę i "czucie" specyfiki rynku z naszym 25-letnim, multibranżowym doświadczeniem...

speed up
strategy

...tak, aby finalnie wypracować jak najefektywniejsze rozwiązanie.

Strategia marki

Speed Up to przemyślany proces rozwoju marki w oparciu o autorską
metodologię 4i.

W zależności od aktualnego pozycjonowania Twojej marki, grup docelowych i
otoczenia konkurencyjnego - planujemy odpowiedni zestaw działań prowadzących do stworzenia efektywnej strategii marki.
Opieramy się zarówno na twardych danych, pozyskiwanych w badaniach marketingowych,
jak i pogłębionej wiedzy, zdobytej w oparciu o elementy metodologii design thinking.
Pozwala to określić nam najodpowiedniejsze miejsce Twojej marki w odbiorze
grup docelowych.

Docelowe pozycjonowanie przekładamy na język marki. Budujemy jej wyrazistą
narrację zarówno w sferze designu, jak i komunikatów werbalnych. Tworzymy
spójną strategię komunikacji, kreatywnie szukając synergii pomiędzy
najefektywniejszymi w danej sytuacji narzędziami. Często wykorzystujemy
multichanneling dla efektywnego połączenia świata online i offline.

Łączymy Twoją wiedzę i wyczucie specyfiki rynku z naszym 25-letnim,
multibranżowym doświadczeniem. Rzetelna i aktualna wiedza oraz kreatywność
służą znalezieniu najefektywniejszych rozwiązań.

Zadzwoń, napisz! Porozmawiajmy o tym co możemy wspólnie zrobić, aby przyspieszyć rozwój Twojej marki!

WSPÓŁPRACA Z MARKĄ PRO


W portfolio naszych klientów znalazł się uznany, polski producent urządzeń pomiarowych, ekspert w dziedzinie narzędzi dla profesjonalistów, a także badziej wymagających miłośników majsterkowania – marka PRO.

Współpraca opierała się na pełnym wsparciu działań marketingowych, w szczególności stworzenia strategii pozycjonowania marki oraz stworzenia strategii komunikacji. Równolegle prowadziliśmy także działania z zakresu projektowania wizualnego, m.in. opakowań czy materiałów wsparcia sprzedaży. Nie zabrakło także realizacji materiałów wystawienniczych, zwłaszcza standów sprzedażowych, ścianek i wielu innych POSM.

Dla klienta ważne były także działania digitalowe, m.in. stworzenie strony www.pro900.pl dla jednego z najważniejszych produktów marki – wytrzymałej i precyzyjnej poziomicy PRO900.

Ważnym elementem budującym DNA tożsamości marki jest silna barwa czerwona połączona z bielą, dlatego w procesie kreacji staraliśmy się o odpowiednie zrównoważenie tej mocnej kolorystyki poprzez połączenie jej z kolorami, które spowodują jej odpowiednie zbalansowanie. Sprawdzone połączenie barw dodało produktom i wizualizacjom nowoczesności oraz sprawiło, że produkty PRO znacznie wyróżniają się spośród projektów konkurencji.

Materiały graficzne okrasiliśmy mocnymi w przekazie i formie czerwono-czarnymi hasłami, idealnie komponującymi się z białym logo na czerwonym tle. Logo wzmocniliśmy claimem: WZÓR PRECYZJI. Sam wybór przekazu był oczywisty: marka PRO od lat produkuje niezawodne narzędzia, których najważniejszym parametrem jest dokładność pomiaru. Wiedząc, że to właśnie z tego względu profesjonaliści wybierają produkty PRO, komunikacja sprawdzonych i potwierdzonych cech użytkowych wyrobów okazuje się być bardziej trafiona..

Opracowując pełną strategię komunikacji, łączącą świat online z offline, zaprezentowaliśmy klientowi także efekt synergii, który pozwoli zwiększyć efektywność działań komunikacyjnych, a przy tym znacząco zoptymalizuje koszt dotarcia do odbiorców.


powrót >

Dalpo




Opis podstawowy:
Dalpo to firma z ponad 30 letnim doświadczeniem, produkująca materiały samoprzylepne

Zadanie Brand Design:
Projekt identyfikacji wizualnej oraz lifting logotypu

Projekt i realizacja:

Główną przesłanką do odświeżenia i usystematyzowania identyfikacji wizualnej Dalpo, był znaczący rozwój firmy oraz potrzeba uspójnienia całej identyfikacji wizualnej. W pierwszym etapie prac przeprowadziliśmy szczegółową analizę marki i wyodrębniliśmy główne elementy jej DNA: kolorystykę szaro-czerwoną oraz charakterystyczny znak - obecny w logotypie już od początku istnienia firmy - kropkę. Jako że jest to element kluczowy dla identyfikacji marki, uznaliśmy, że w odświeżonym projekcie nie może jej zabraknąć. Logotyp po liftingu jest nowoczesny i minimalistyczny, a dzięki zachowaniu charakterystycznej kropki, czerpie także z historii i doświadczenia firmy. Zmiany objęły także zapis głównego motto marki - Stick with us - który jest teraz spójny z logotypem.

W ramach procesu, przygotowaliśmy identyfikację wizualną obejmującą wszystkie najistotniejsze elementy wizerunkowe marki. Przełożyła się ona na nowy layout m.in. strony www, samochodów, biura, wizytówek i katalogu produktowego. Nowa identyfikacja wizualna Dalpo to istotny element nowej - i nowoczesnej - tożsamości dobrze znanej już na rynku marki.


powrót >

Kolejna inwestycja Masterm w Poznaniu?




Nie mogło zabraknąć nas w tym procesie! Strategię komunikacji nowego kompleksu oparliśmy na jego wyjątkowych atutach - zielonych rooftop gardens, imponującej liczbie 20.000 roślin oraz świetnej lokalizacji. Ważne było także podkreślenie funkcji edukacyjnej inwestycji nt. wagi terenów zielonych oraz roślin we współczesnych aglomeracjach. Branding nowej inwestycji Masterm stworzyliśmy w spójności z pozostałymi inwestycjami.

Inwestycję przy Trójpolu wyposażyliśmy także w nawiązującą do lokalizacji, czytelną i prostą w odbiorze identyfikację wizualną. Zastosowaliśmy ją m.in. na stronie internetowej nowego kompleksu. Wszystkie stworzone dla Trójpola materiały utrzymaliśmy w charakterze green aware.

http://trojpolemasterm.pl/     


powrót >

Balviten strategia marki




Balviten to lider na polskim rynku producentów żywności skierowanej do osób chorych na celiakię, fenyloketonurię i cierpiących na nietolerancję glutenu. Wobec szeroko zakrojonych planów rozwoju marki, zwrócono się do nas w sprawie długofalowej współpracy polegającej m.in. na przygotowaniu nowej szaty graficznej dotychczasowych oraz nowych opakowań, odświeżonej, interaktywnej strony internetowej, oraz poprowadzenia aktywnej, wspierającej wizerunek marki komunikacji w Social Media (Facebook, Instagram i Youtube).

Pracę rozpoczęliśmy, jak zwykle, od rzetelnej analizy marki i jej rynkowego otoczenia. Na jej bazie stworzyliśmy strategię pozycjonowania marki oraz przełożenie jej na strategię komunikacji. Obejmuje ona spore zmiany w identyfikacji wizualnej – m.in. nowy logotyp oraz KV. Dotychczasową zieleń zmieniliśmy na ożywczy, optymistyczny pomarańcz, który zdecydowanie wyróżnia się na sklepowej półce budując zauważalną, atrakcyjną plamę barwną. Nowe opakowania wsparte są apetycznym zdjęciami dań wykonanymi w naszym studio foto, a także przejrzystymi dopiskami, które wskazują konsumentowi, jak korzystać z produktów. Premiera marki Balviten w nowej odsłonie miała miejsce na międzynarodowych targach IBA w Monachium.


powrót >

brand
design

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe