newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Klauzula informacyjna

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera.


* Wyrażam zgodę na przesyłanie ofert handlowych SOUL & MIND.



*Pola obowiązkowe.

speed up
strategy

Proces Speed Up to przemyślany plan rozwoju marki w oparciu o autorską metodologię 4I.

speed up
strategy

Zawsze staramy się łączyć Twoją wiedzę i "czucie" specyfiki rynku z naszym 25-letnim, multibranżowym doświadczeniem...

speed up
strategy

...tak, aby finalnie wypracować jak najefektywniejsze rozwiązanie.

Strategia marki

Speed Up to przemyślany proces rozwoju marki w oparciu o autorską
metodologię 4i.

W zależności od aktualnego pozycjonowania Twojej marki, grup docelowych i
otoczenia konkurencyjnego - planujemy odpowiedni zestaw działań prowadzących do stworzenia efektywnej strategii marki.
Opieramy się zarówno na twardych danych, pozyskiwanych w badaniach marketingowych,
jak i pogłębionej wiedzy, zdobytej w oparciu o elementy metodologii design thinking.
Pozwala to określić nam najodpowiedniejsze miejsce Twojej marki w odbiorze
grup docelowych.

Docelowe pozycjonowanie przekładamy na język marki. Budujemy jej wyrazistą
narrację zarówno w sferze designu, jak i komunikatów werbalnych. Tworzymy
spójną strategię komunikacji, kreatywnie szukając synergii pomiędzy
najefektywniejszymi w danej sytuacji narzędziami. Często wykorzystujemy
multichanneling dla efektywnego połączenia świata online i offline.

Łączymy Twoją wiedzę i wyczucie specyfiki rynku z naszym 25-letnim,
multibranżowym doświadczeniem. Rzetelna i aktualna wiedza oraz kreatywność
służą znalezieniu najefektywniejszych rozwiązań.

Zadzwoń, napisz! Porozmawiajmy o tym co możemy wspólnie zrobić, aby przyspieszyć rozwój Twojej marki!

E-LOGISTICS - tak budujemy zasięgi największej konferencji logistycznej w kraju


Serdecznie zapraszamy na zbliżającą się E-LOGISTICS 2020, czyli e-konferencję, przy organizacji której mieliśmy przyjemność uczestniczyć. Jest to jedno z najważniejszych wydarzeń branżowych tego roku. Z powodu pandemii koronawirusa, wydarzenie odbędzie się w tym roku po raz pierwszy w historii w nowoczesnej formule on-line.

Tuż po wprowadzeniu rządowych obostrzeń dotyczących organizacji wydarzeń masowych w dobie pandemii, nasz klient, Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Logistyki i Magazynowania, zadecydował o tym, aby 15. edycję Polskiego Kongresu Logistycznego przenieść na inny termin. Jako, że internauci spędzają obecnie więcej czasu w sieci, postanowiono zorganizować w zamian wydarzenie on-line - miejsce wymiany opinii o roli innowacji w branży logistycznej. Odbędzie się ono już 24 czerwca.

Na czym polegała współpraca?

Nasza agencja marketingowa zajęła się wsparciem digitalowym obu wydarzeń: pierwotnie planowanego, stacjonarnego LOGISTICS 2020 (które miało odbyć się 21-22 maja 2020), a później także zbliżającej się e-konferencji E-LOGISTICS. W ramach współpracy stworzyliśmy stronę główną kongresu www.logistics.pl, a później nanieśliśmy wymuszone koronawirusem zmiany. Dziś informujemy tam o nowym terminie (19-21 maja 2021) oraz zachęcamy do udziału w wydarzeniu dostępnym na stworzonej przez nas podstronie e-konferencji.

Dla nowego, internetowego wydarzenia przygotowaliśmy strategię marketingową, koncept komunikacyjny oraz projekty wszystkich materiałów wspierających. Ich głównym zadaniem jest podkreślić nowoczesność i najnowsze technologie wykorzystywane w branży logistycznej. Byliśmy odpowiedzialni także za aktywną komunikację w social mediach oraz działania promocyjno-wizerunkowe, mające na celu zbudować szeroki zasięg wydarzenia. Wykorzystaliśmy m.in. kampanię GDN oraz prasę branżową.

 




powrót >

Podlewaj, Rwij i Jedz!


Świadomość zdrowego odżywiania wśród Polaków rośnie. Jemy mniej mięsa, częściej sięgamy po warzywa i owoce. To samo zdrowie – potwierdzają dietetycy i marka Plant Love, która zdecydowała się wyróżnić swoje produkty i skutecznej dotrzeć z nimi do klientów.

Plant Love oferuje sałaty sprzedawane ze specjalną baryłką korzeniową. Pozwala ona roślinie nadal żyć i rosnąć, a klientom cieszyć się jej świeżością i kruchością przez okrągły rok. Właściciel marki i producent sałat Smart Vegetables Innovations Sp. z o.o. stawia na wytwórstwo przyjazne środowisku, w torfowej doniczce, która jest całkowicie biodegradowalna.

Tak ekologiczny i ponadprzeciętny produkt, aby jednak został przez klientów finalnie zakupiony, musi być wsparty dobrym marketingiem. W ramach współpracy zadbaliśmy więc o szereg działań zwiększających rozpoznawalność i konkurencyjność marki.

W pierwszym etapie zaprojektowaliśmy nowoczesną stronę internetową www.plant.love z animacjami. Zastosowaliśmy m.in. motyw bijącego serca, który podkreśla, że sałata żyje.

Oprócz sekcji prezentujących produkty oraz wartości firmy, w panelu wyboru wyróżniliśmy także sekcję edykacyjną, w której razem z klientem tłumaczymy m.in. jak uprawiać sałatę w doniczce, czym jest uprawa hydroponiczna i jakie ma zalety dla środowiska naturalnego.

Opracowana przez nas strategia komunikacji obejmuje także stworzone i prowadzone przez nas profile społecznościowe Plant Love – Niech Żyje Sałata na Facebooku oraz Instagramie, które oprócz charakteru lifestylowego, edukują o zdrowym odżywianiu i ekologicznej produkcji sałat. Równolegle prowadzimy także kampanie Facebook Ads oraz Google Display Network (GDN).

Layout zarówno strony internetowej, jak i grafik (digitalowych oraz social mediowych) został zaprojektowany tak, aby podkreślić zrównoważoną produkcję sałat i biodegradowalność ich opakowań.

Wykorzystaliśmy do tego celu np. efekt kartonowego tła strony. W ramach współpracy stworzyliśmy także szereg materiałów promocyjnych BTL i POS.




powrót >


Każdy wie, że słodkie łączy… lecz dopiero Diamant powiedział to głośno! SŁODKIE - bo słodki jest cukier, a ŁĄCZY - bo łączy wszystkie relacje w naszym życiu. Ich połączenie budzi pozytywne skojarzenie i ma spory ładunek dobrych emocji. To właśnie dlatego stało się ono osią i nazwą nowej strategii komunikacji, która od grudnia 2019 ociepla wizerunek marki Diamant.

Jej celem jest zapisanie się na nowo w pamięci odbiorców – nie tylko jako ekspert od cukru, lecz także przyjaciel słodkich chwil, a także stworzenie zaangażowanej społeczności wokół cukru, zgodnie z ideą, że Słodkie Łączy na wielu płaszczyznach – nie tylko w kuchni, przy piekarniku, przy stole i podczas rodzinnych spotkań, lecz także w pracy, w fabryce czy podczas biznesowych spotkań.

Jako główny pomysłodawca i koordynator strategii komunikacji Słodkie Łączy, postawiliśmy na zupełnie nowe, świeże podejście do marki. Zaprojektowaliśmy spójną komunikację wizualną opartą o proste, odręczne rysunki smakołyków i przeróżnych postaci, oraz kolorowe, apetyczne zdjęcia z naszego studia fotograficznego. Koncepcja jest realizowana konsekwentnie na każdym polu działania firmy – zarówno w Social Media czy na stronie www, jak i na materiałach graficznych eksponowanych w cukrowniach czy wysyłkach mailowych.

SŁODKIE ŁĄCZY najpierw pojawiło się na oficjalnych kanałach marki Diamant w Social Media. W lutym wystartowała pierwsza akcja pod szyldem Słodkie Łączy – KONKURSOWA WIOSNA, czyli cykl tygodniowych konkursów kreatywnych z cukrem Diamant lub słodkościami w roli głównej. Celem akcji było dotarcie z nową komunikacją do jak największej liczby odbiorców i zaangażowanie ich do wspólnej zabawy, która – co wiadomo nie od dziś – buduje trwałą więź z marką.

Choć gwoździem programu uczyniliśmy konkursy na Facebooku, zaprojektowaliśmy także landing page wiosna.slodkielaczy.pl, gdzie nie tylko informowaliśmy o trwającej aktualnie edycji, lecz także umieściliśmy bazę prostych, lecz kreatywnych pomysłów na wiosenne i wielkanocne smakołyki. Pokazaliśmy m.in., jak zmienić sernik w plaster miodu przy użyciu folii bąbelkowej, jak udekorować babkę włosami z karmelu lub jak przygotować zielony krem z użyciem naturalnych składników. Korzystając z kontekstu wiosny i zbliżającej się Wielkanocy, zarówno zadania konkursowe, jak i inspiracje kulinarne oparliśmy o flagowe produkty Diamant do pieczenia – cukier drobny, dekoracyjny oraz puder. Zasięg akcji zapewniły m.in. viralowość konkursów, reklamy w Social Media oraz GDNy.

Akcja odbija się szerokim echem i podbija serca kolejnych odbiorców. Kamila Sikorska, Brand Manager marki Diamant, komentuje ją następująco:
– Akcja została przemyślana pod każdym względem – z jednej strony zachęca do zakupu, z drugiej zaś angażuje wartościami marki i ciekawymi pomysłami na desery. Całość rozwija się dynamicznie i z dużym zaciekawieniem przyglądamy się efektom naszej wspólnej pracy. Co cieszy, internauci coraz cieplej podchodzą zarówno do akcji, jak i do samych produktów, dlatego będziemy kontynuować działania związane z rozwojem kampanii w Polsce. Soul & Mind jest agencją kreatywną, a Słodkie Łączy jest tego idealnym przykładem!
Powodzenie Konkursowej Wiosny i premiery strategii komunikacji SŁODKIE ŁĄCZY to znakomity początek kompleksowej współpracy na wielu płaszczyznach, zarówno b2b jak i b2c. O kolejnych etapach wspólnych działań będziemy informować na bieżąco w używanych przez markę kanałach komunikacji.
Niech Słodkie Łączy… nie tylko na wiosnę!
Więcej na: wiosna.slodkielaczy.pl


powrót >

WSPÓŁPRACA Z MARKĄ PRO


W portfolio naszych klientów znalazł się uznany, polski producent urządzeń pomiarowych, ekspert w dziedzinie narzędzi dla profesjonalistów, a także badziej wymagających miłośników majsterkowania – marka PRO.

Współpraca opierała się na pełnym wsparciu działań marketingowych, w szczególności stworzenia strategii pozycjonowania marki oraz stworzenia strategii komunikacji. Równolegle prowadziliśmy także działania z zakresu projektowania wizualnego, m.in. opakowań czy materiałów wsparcia sprzedaży. Nie zabrakło także realizacji materiałów wystawienniczych, zwłaszcza standów sprzedażowych, ścianek i wielu innych POSM.

Dla klienta ważne były także działania digitalowe, m.in. stworzenie strony www.pro900.pl dla jednego z najważniejszych produktów marki – wytrzymałej i precyzyjnej poziomicy PRO900.

Ważnym elementem budującym DNA tożsamości marki jest silna barwa czerwona połączona z bielą, dlatego w procesie kreacji staraliśmy się o odpowiednie zrównoważenie tej mocnej kolorystyki poprzez połączenie jej z kolorami, które spowodują jej odpowiednie zbalansowanie. Sprawdzone połączenie barw dodało produktom i wizualizacjom nowoczesności oraz sprawiło, że produkty PRO znacznie wyróżniają się spośród projektów konkurencji.

Materiały graficzne okrasiliśmy mocnymi w przekazie i formie czerwono-czarnymi hasłami, idealnie komponującymi się z białym logo na czerwonym tle. Logo wzmocniliśmy claimem: WZÓR PRECYZJI. Sam wybór przekazu był oczywisty: marka PRO od lat produkuje niezawodne narzędzia, których najważniejszym parametrem jest dokładność pomiaru. Wiedząc, że to właśnie z tego względu profesjonaliści wybierają produkty PRO, komunikacja sprawdzonych i potwierdzonych cech użytkowych wyrobów okazuje się być bardziej trafiona..

Opracowując pełną strategię komunikacji, łączącą świat online z offline, zaprezentowaliśmy klientowi także efekt synergii, który pozwoli zwiększyć efektywność działań komunikacyjnych, a przy tym znacząco zoptymalizuje koszt dotarcia do odbiorców.


powrót >

brand
design

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe