newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Klauzula informacyjna

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera.


* Wyrażam zgodę na przesyłanie ofert handlowych SOUL & MIND.



*Pola obowiązkowe.

speed up
strategy

Proces Speed Up to przemyślany plan rozwoju marki w oparciu o autorską metodologię 4I.

speed up
strategy

Zawsze staramy się łączyć Twoją wiedzę i "czucie" specyfiki rynku z naszym 25-letnim, multibranżowym doświadczeniem...

speed up
strategy

...tak, aby finalnie wypracować jak najefektywniejsze rozwiązanie.

Strategia marki

Speed Up to przemyślany proces rozwoju marki w oparciu o autorską
metodologię 4i.

W zależności od aktualnego pozycjonowania Twojej marki, grup docelowych i
otoczenia konkurencyjnego - planujemy odpowiedni zestaw działań prowadzących do stworzenia efektywnej strategii marki.
Opieramy się zarówno na twardych danych, pozyskiwanych w badaniach marketingowych,
jak i pogłębionej wiedzy, zdobytej w oparciu o elementy metodologii design thinking.
Pozwala to określić nam najodpowiedniejsze miejsce Twojej marki w odbiorze
grup docelowych.

Docelowe pozycjonowanie przekładamy na język marki. Budujemy jej wyrazistą
narrację zarówno w sferze designu, jak i komunikatów werbalnych. Tworzymy
spójną strategię komunikacji, kreatywnie szukając synergii pomiędzy
najefektywniejszymi w danej sytuacji narzędziami. Często wykorzystujemy
multichanneling dla efektywnego połączenia świata online i offline.

Łączymy Twoją wiedzę i wyczucie specyfiki rynku z naszym 25-letnim,
multibranżowym doświadczeniem. Rzetelna i aktualna wiedza oraz kreatywność
służą znalezieniu najefektywniejszych rozwiązań.

Zadzwoń, napisz! Porozmawiajmy o tym co możemy wspólnie zrobić, aby przyspieszyć rozwój Twojej marki!

Novitus NEXT


Kasa fiskalna Novitus NEXT to najnowszy produkt lidera na rynku urządzeń fiskalnych – firmy COMP SA, właściciela marki Novitus. Jest to produkt innowacyjny, m.in. z uwagi na wyjątkowy ekran dotykowy połączony z klasyczną klawiaturą wyspową, co ułatwia obsługę urządzenia. Jest to pierwsza w Polsce kasa fiskalna na platformie Android z dedykowanym systemem sprzedaży. Atutem jest intuicyjny interfejs, którego wygląd można dopasować do swoich oczekiwań, a który mieliśmy przyjemność zaprojektować od strony graficznej.


Oprócz projektu interfejsu, naszym zadaniem było przygotować kampanię promocyjną, która wesprze premierę kasy NEXT. Poszukiwaliśmy nieszablonowego sposobu na to, by podkreślić innowacyjność i funkcjonalność urządzenia, a następnie trafić do tych, którzy tego właśnie poszukują.

Na bazie researchu oraz analizy konkurencji i grupy docelowej (którą są zarówno dealerzy sprzętu Novitus, jak i klienci docelowi, czyli przedsiębiorcy z bardzo wielu różnych branż), zaprojektowaliśmy kompleksową strategię komunikacji opartą na motywie chmury. Jest to bezpośrednie nawiązanie do usługi przechowywania danych w chmurze, oferowanej razem z urządzeniem. Wnoszenie się w powietrze ponad chmury, zostawianie tego, co znane, i odkrywanie tym samym nowych perspektyw biznesowych, powiązaliśmy z innowacyjnością i przyszłością biznesu, i w oparciu o ten motyw zaprojektowaliśmy szereg spójnych działań promocyjnych.

Osią strategii uczyniliśmy wyjątkowy event promocyjny, na który zaproszono przedstawicieli handlowych Novitusa, aby w kreatywny i profesjonalny sposób przedstawić im nowy produkt. Współtworzyliśmy scenariusz imprezy, przygotowaliśmy kampanię teaserową, intrygujące przesyłki-zaproszenia, a także zaprojektowaliśmy materiały POS, oraz strony internetowe i scenariusze filmów. Całości dopełniała zaplanowana i wdrożona przez nas koncepcja komunikacji na oficjalnym profilu Novitus na Facebooku. Akcja okazała się sukcesem, a uczestnicy podkreślali pozytywne zaskoczenie tym, co zobaczyli.


powrót >

Koelner SA


Koelner SA to międzynarodowy holding zatrudniający 1600 osób w zakładach i spółkach z 16 krajów świata. W ramach realizacji powierzonego nam zadania powstała kompletna architektura marki oraz strategia dla poszczególnych marek holdingu: Koelner, Rawplug, ŁF, Globus oraz Modeco i Modeco Expert.

Ze względu na bogate portfolio klienta i to, że w jego ofercie znajduje się 15 tysięcy produktów (wysokiej jakości zamocowania, elementy złączne, narzędzia), podjęliśmy współpracę o charakterze długofalowym.


powrót >
Soul & Mind Group Brand Design

Porcja Dobra strategia komunikacji i opakowania


Konsumenci na rynku słodkich przekąsek coraz mocniej sygnalizują zainteresowanie ich zdrowymi odpowiednikami.

W odpowiedzi na takie potrzeby powstały przekąski stworzone z naturalnych owoców bez dodatku cukru.
 
We współpracy z naszym klientem stworzyliśmy strategię pozycjonowania marki oraz strategię komunikacji w oparciu o które produkt był wprowadzany na rynek. W ramach tych działań zaprojektowaliśmy także opakowania przekąsek. Porcja Dobra to marka, którą wśród konkurencji wyróżnia przede wszystkim transparentność składu.

Koncepcja komunikacji opiera się na słowie "dobro", w zakres której wchodzi też posługiwanie się hasztagiem #DOBROTOBUMERANG. Ma on nawiązywać do znaczenia wartościowego jedzenia w utrzymaniu dobrego zdrowia, a także roli empatii w naszym życiu.


powrót >

Strategia Komunikacji w Social Media


Sotelli to uznany producent makaronu bezglutenowego. W ramach podejścia do działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych (na Facebooku oraz Instagramie), przygotowaliśmy zupełnie nową strategię. Zadbaliśmy o atrakcyjność wizualną, która podkreśla główne wyróżniki marki, czyli prosty skład, brak glutenu, doskonały smak i mnogość kształtów w ofercie produktowej.


Do osiągnięcia założonych celów wykorzystujemy lifestyle’owe, apetyczne zdjęcia z naszego studia foto, które podkreślają okazję podawania makaronu. Dodatkowo używamy słowa Sotelli, a dokładniej jego początek „So” - słowo to w języku angielskim służy podkreśleniu i podbiciu komunikatu. Przykład? Sotellli? SoSimple! SoTasty! W komunikacji nawiązujemy także do nawiązanej przez Sotelli współpracy z jednym z najlepszych polskich sportowców – złotym medalistą i olimpijczykiem Szymonem Kołeckim.


powrót >

brand
design

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe