newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Klauzula informacyjna

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera.


* Wyrażam zgodę na przesyłanie ofert handlowych SOUL & MIND.



*Pola obowiązkowe.

Dalpo


Opis podstawowy:
Dalpo to firma z ponad 30 letnim doświadczeniem, produkująca materiały samoprzylepne

Zadanie Brand Design:
Projekt identyfikacji wizualnej oraz lifting logotypu

Projekt i realizacja:

Główną przesłanką do odświeżenia i usystematyzowania identyfikacji wizualnej Dalpo, był znaczący rozwój firmy oraz potrzeba uspójnienia całej identyfikacji wizualnej. W pierwszym etapie prac przeprowadziliśmy szczegółową analizę marki i wyodrębniliśmy główne elementy jej DNA: kolorystykę szaro-czerwoną oraz charakterystyczny znak - obecny w logotypie już od początku istnienia firmy - kropkę. Jako że jest to element kluczowy dla identyfikacji marki, uznaliśmy, że w odświeżonym projekcie nie może jej zabraknąć. Logotyp po liftingu jest nowoczesny i minimalistyczny, a dzięki zachowaniu charakterystycznej kropki, czerpie także z historii i doświadczenia firmy. Zmiany objęły także zapis głównego motto marki - Stick with us - który jest teraz spójny z logotypem.

W ramach procesu, przygotowaliśmy identyfikację wizualną obejmującą wszystkie najistotniejsze elementy wizerunkowe marki. Przełożyła się ona na nowy layout m.in. strony www, samochodów, biura, wizytówek i katalogu produktowego. Nowa identyfikacja wizualna Dalpo to istotny element nowej - i nowoczesnej - tożsamości dobrze znanej już na rynku marki.


Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót >

Strategia
marki

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe