Dalpo

Opis podstawowy:
Dalpo to firma z ponad 30 letnim doświadczeniem, produkująca materiały samoprzylepne
Zadanie Brand Design:
Projekt identyfikacji wizualnej oraz lifting logotypu
Projekt i realizacja:
Główną przesłanką do odświeżenia i usystematyzowania identyfikacji wizualnej Dalpo, był znaczący rozwój firmy oraz potrzeba uspójnienia całej identyfikacji wizualnej. W pierwszym etapie prac przeprowadziliśmy szczegółową analizę marki i wyodrębniliśmy główne elementy jej DNA: kolorystykę szaro-czerwoną oraz charakterystyczny znak - obecny w logotypie już od początku istnienia firmy - kropkę. Jako że jest to element kluczowy dla identyfikacji marki, uznaliśmy, że w odświeżonym projekcie nie może jej zabraknąć. Logotyp po liftingu jest nowoczesny i minimalistyczny, a dzięki zachowaniu charakterystycznej kropki, czerpie także z historii i doświadczenia firmy. Zmiany objęły także zapis głównego motto marki - Stick with us - który jest teraz spójny z logotypem.
W ramach procesu, przygotowaliśmy identyfikację wizualną obejmującą wszystkie najistotniejsze elementy wizerunkowe marki. Przełożyła się ona na nowy layout m.in. strony www, samochodów, biura, wizytówek i katalogu produktowego. Nowa identyfikacja wizualna Dalpo to istotny element nowej - i nowoczesnej - tożsamości dobrze znanej już na rynku marki.
projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe
powrót >