newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Klauzula informacyjna

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera.


* Wyrażam zgodę na przesyłanie ofert handlowych SOUL & MIND.



*Pola obowiązkowe.

E-LOGISTICS - tak budujemy zasięgi największej konferencji logistycznej w kraju


Serdecznie zapraszamy na zbliżającą się E-LOGISTICS 2020, czyli e-konferencję, przy organizacji której mieliśmy przyjemność uczestniczyć. Jest to jedno z najważniejszych wydarzeń branżowych tego roku. Z powodu pandemii koronawirusa, wydarzenie odbędzie się w tym roku po raz pierwszy w historii w nowoczesnej formule on-line.

Tuż po wprowadzeniu rządowych obostrzeń dotyczących organizacji wydarzeń masowych w dobie pandemii, nasz klient, Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Logistyki i Magazynowania, zadecydował o tym, aby 15. edycję Polskiego Kongresu Logistycznego przenieść na inny termin. Jako, że internauci spędzają obecnie więcej czasu w sieci, postanowiono zorganizować w zamian wydarzenie on-line - miejsce wymiany opinii o roli innowacji w branży logistycznej. Odbędzie się ono już 24 czerwca.

Na czym polegała współpraca?

Nasza agencja marketingowa zajęła się wsparciem digitalowym obu wydarzeń: pierwotnie planowanego, stacjonarnego LOGISTICS 2020 (które miało odbyć się 21-22 maja 2020), a później także zbliżającej się e-konferencji E-LOGISTICS. W ramach współpracy stworzyliśmy stronę główną kongresu www.logistics.pl, a później nanieśliśmy wymuszone koronawirusem zmiany. Dziś informujemy tam o nowym terminie (19-21 maja 2021) oraz zachęcamy do udziału w wydarzeniu dostępnym na stworzonej przez nas podstronie e-konferencji.

Dla nowego, internetowego wydarzenia przygotowaliśmy strategię marketingową, koncept komunikacyjny oraz projekty wszystkich materiałów wspierających. Ich głównym zadaniem jest podkreślić nowoczesność i najnowsze technologie wykorzystywane w branży logistycznej. Byliśmy odpowiedzialni także za aktywną komunikację w social mediach oraz działania promocyjno-wizerunkowe, mające na celu zbudować szeroki zasięg wydarzenia. Wykorzystaliśmy m.in. kampanię GDN oraz prasę branżową.

 



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót >

Strategia
marki

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe