newsletter
E-LOGISTICS - tak budujemy zasięgi największej konferencji logistycznej w kraju

Serdecznie zapraszamy na zbliżającą się E-LOGISTICS 2020, czyli e-konferencję, przy organizacji której mieliśmy przyjemność uczestniczyć. Jest to jedno z najważniejszych wydarzeń branżowych tego roku. Z powodu pandemii koronawirusa, wydarzenie odbędzie się w tym roku po raz pierwszy w historii w nowoczesnej formule on-line.
Tuż po wprowadzeniu rządowych obostrzeń dotyczących organizacji wydarzeń masowych w dobie pandemii, nasz klient, Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Logistyki i Magazynowania, zadecydował o tym, aby 15. edycję Polskiego Kongresu Logistycznego przenieść na inny termin. Jako, że internauci spędzają obecnie więcej czasu w sieci, postanowiono zorganizować w zamian wydarzenie on-line - miejsce wymiany opinii o roli innowacji w branży logistycznej. Odbędzie się ono już 24 czerwca.
Na czym polegała współpraca?
Nasza agencja marketingowa zajęła się wsparciem digitalowym obu wydarzeń: pierwotnie planowanego, stacjonarnego LOGISTICS 2020 (które miało odbyć się 21-22 maja 2020), a później także zbliżającej się e-konferencji E-LOGISTICS. W ramach współpracy stworzyliśmy stronę główną kongresu www.logistics.pl, a później nanieśliśmy wymuszone koronawirusem zmiany. Dziś informujemy tam o nowym terminie (19-21 maja 2021) oraz zachęcamy do udziału w wydarzeniu dostępnym na stworzonej przez nas podstronie e-konferencji.
Dla nowego, internetowego wydarzenia przygotowaliśmy strategię marketingową, koncept komunikacyjny oraz projekty wszystkich materiałów wspierających. Ich głównym zadaniem jest podkreślić nowoczesność i najnowsze technologie wykorzystywane w branży logistycznej. Byliśmy odpowiedzialni także za aktywną komunikację w social mediach oraz działania promocyjno-wizerunkowe, mające na celu zbudować szeroki zasięg wydarzenia. Wykorzystaliśmy m.in. kampanię GDN oraz prasę branżową.
Tagi:
powrót >
Strategia
marki