newsletter
Heinz

Rozwiązanie: Gra o cechach społecznościowych, wykorzystująca potencjał wirusowy facebooka była oparta o platformę WWW pod nazwą "Pilnuj swojej kiełbasy".Okazała się skutecznym narzędziem komunikacji z konsumentem - ilość uczestników doszła do kilku tysięcy, a walka o zwycięstwo i nagrody trwała do samego końca. Dla podkreślenia towarzyskiego charakteru "imprez" przy grillu zadanie polegało na wirtualnym grillowaniu kiełbas wraz z przyjaciółmi. Główny "fun" całej gry polegał na wspólnym "pilnowaniu kiełbasy" i radzeniu sobie z "przeciwnościami losu" - kontrolowaniu mocy grilla oraz ozdobieniu końcowego efektu ketchupem Heinza. Główną nagrodą był pełen atrakcji (rejs, kolacje, imprezy), szalony weekend dla 8 osób w Sopocie. Pozostałe nagrody znakomicie wpisywały się w letni, "grillowy" klimat Heinza.
Tagi:
powrót >
Strategia
marki