newsletter
Kinder Delice- Projekt platformy wizerunkowej umożliwiającej komunikowanie atrybutów marki.

Postanowiliśmy wydobyć na pierwszy plan claim "każde dziecko ma w sobie coś z odkrywcy" - dziecięcą energię, wrodzoną dociekliwość, chęć poznawania świata i aktywność na co dzień. Powiązaliśmy ją z troską rodziców o to, by dziecko mogło te potrzeby spełniać - troską o jego edukację, zdrowe odżywianie, jakość aktywności w czasie wolnym. Podkreśliśmy także fakt, że zarówno dzieciom, jak i rodzicom, zależy na tym, by spędzać jak najwięcej czasu razem robią wspaniałe i wartościowe rzeczy.Te istotne wartości połączyliśmy z głównym benefitem marki, czyli z przyjemnością. Delice oznacza przyjemność, a kinder to dziecko, tak więc zarówno branding, jak i wspomniany wyżej claim Kinder Delice podkreśla przyjemność, jaką sprawia dziecku jedzenie słodkiego przysmaku Kinder Delice.
Projekt strony internetowej wspiera wspomniane wyżej wartości, a więc nie tylko podkreśla smakowitość produktu, lecz także promuje wspólną zabawę dziecka z rodzicami. Mechanizm promocji opiera się na motywie drzewa, które zmieniało się i wzrastało odzwierciedlając postępy w zabawie. Kulminacją było owocowanie drzewa, co oznaczało wygraną i nagrody za najbardziej kreatywne rozwiązania.
Komunikacja wizerunkowa oparta oparta była głównie na kanale internetowym - strona www + bannery reklamowe. Wsparcie wizerunkowe zapewnił dedykowany spot telewizyjny oraz atrakcyjne i przykuwające wzrok ekspozytory promocyjne w miejscach sprzedaży.
Tagi:
powrót >
Strategia
marki