Kolejna inwestycja Masterm w Poznaniu?
Nie mogło zabraknąć nas w tym procesie! Strategię komunikacji nowego kompleksu oparliśmy na jego wyjątkowych atutach - zielonych rooftop gardens, imponującej liczbie 20.000 roślin oraz świetnej lokalizacji. Ważne było także podkreślenie funkcji edukacyjnej inwestycji nt. wagi terenów zielonych oraz roślin we współczesnych aglomeracjach. Branding nowej inwestycji Masterm stworzyliśmy w spójności z pozostałymi inwestycjami.
Inwestycję przy Trójpolu wyposażyliśmy także w nawiązującą do lokalizacji, czytelną i prostą w odbiorze identyfikację wizualną. Zastosowaliśmy ją m.in. na stronie internetowej nowego kompleksu. Wszystkie stworzone dla Trójpola materiały utrzymaliśmy w charakterze green aware.
http://trojpolemasterm.pl/
projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe
powrót >