newsletter
Lech PREMIUM- Kreacja komunikacji Lech Summer Active

LECH Summer Active to sezonowy projekt, który oferuje plażowiczom możliwość aktywnego wypoczynku. Specjalne strefy LECHa stanęły na polskich plażach, by oferować szereg nietypowych, nowoczesnych, letnich atrakcji, np. skimboarding czy bodyboarding.
Naszym zadaniem było przygotować komunikację wizerunkową dla tego cyklu eventów. Kreacja graficzna, którą zaprojektowaliśmy, utrzymana jest w kolorach marki LECH, czyli w zieleni i bieli, co błyskawicznie przywodzi na myśl zimne piwo i przyjemność, jaka się z nią wiąże, co na rozgrzanej plaży ma szczególne znaczenie.
Poprzez to, że projekt graficzny LECH Summer Active wiąże benefity marki z korzyściami, takimi, jak przyjemność, sport i zabawa, cała akcja promocyjna nie tylko utrwala pozytywny wizerunek marki, lecz także wpisuje się w stale rozwijający się trend aktywnego życia i wypoczynku.
Tagi:
powrót >
Strategia
marki