newsletter
Monini - konkurs
"Poznaj źródło smaku"- Konkurs promocyjny dla marki Monini

Mając na względzie cele sprzedażowe i wizerunkowe zarazem, opracowaliśmy nową formułę promocji konsumenckiej. Postawiliśmy na konsekwencję na każdym etapie działań. Zarówno KV (key-visual), jak i komunikacja wizerunkowa, a nawet przewidziane dla uczestników nagrody - wszystko to wspierało główne benefity marki i miało spójny wizerunkowy przekaz.Komunikacja oparta została na charakterystycznych dla marki zieleniach, a mechanizm promocji angażował już na poziomie produktu. Kluczowe atrybuty marki, czyli smak, jakość, "włoski", oryginalny charakter znalazły odzwierciedlenie w nagrodach pod wspólnym, kulinarnym mianownikiem.
Zaprojektowana przez nas komunikacja marki objęła claim, dokrętkę promocyjną do spotu telewizyjnego oraz dedykowaną zakładkę na oficjalną stronę www i przestrzenną formę zawieszki.
Tagi:
powrót >
Strategia
marki