newsletter
Na Fabrycznej

Głównym atutem inwestycji jest jej wyjątkowa lokalizacja – w bezpośrednim sąsiedztwie ścisłego centrum miasta, w pełnej energii dzielnicy Wilda, która była kiedyś przemysłowym sercem Poznania. Słowo Fabryczna nie dość, że od razu tę lokalizację komunikuje, to jeszcze doskonale podkreśla industrialną historię okolicy, dlatego zdecydowaliśmy się zostawić ją w nazwie inwestycji.
Osią komunikacji uczyniliśmy miejski styl życia, który prowadzą lub chcieliby prowadzić potencjalni nabywcy mieszkań w tak wyjątkowym miejscu. „Nowe Spojrzenie” - na okolicę, jej styl, zieleń i energię – to claim, który podkreśla fakt, że nowoczesność Na Fabrycznej nie stoi w sprzeczności, lecz doskonale uzupełnia niezwykłą historię dzielnicy.
Więcej: nafabrycznej.pl
Tagi:
powrót >
Strategia
marki