newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Klauzula informacyjna

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera.


* Wyrażam zgodę na przesyłanie ofert handlowych SOUL & MIND.



*Pola obowiązkowe.

Porcja Dobra strategia komunikacji i opakowania


Konsumenci na rynku słodkich przekąsek coraz mocniej sygnalizują zainteresowanie ich zdrowymi odpowiednikami.W odpowiedzi na takie potrzeby powstały przekąski stworzone z naturalnych owoców bez dodatku cukru.
 
We współpracy z naszym klientem stworzyliśmy strategię pozycjonowania marki oraz strategię komunikacji w oparciu o które produkt był wprowadzany na rynek. W ramach tych działań zaprojektowaliśmy także opakowania przekąsek. Porcja Dobra to marka, którą wśród konkurencji wyróżnia przede wszystkim transparentność składu.

Koncepcja komunikacji opiera się na słowie "dobro", w zakres której wchodzi też posługiwanie się hasztagiem #DOBROTOBUMERANG. Ma on nawiązywać do znaczenia wartościowego jedzenia w utrzymaniu dobrego zdrowia, a także roli empatii w naszym życiu.


Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót >

Strategia
marki

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe