newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Klauzula informacyjna

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera.


* Wyrażam zgodę na przesyłanie ofert handlowych SOUL & MIND.



*Pola obowiązkowe.

WSPÓŁPRACA Z MARKĄ PRO


W portfolio naszych klientów znalazł się uznany, polski producent urządzeń pomiarowych, ekspert w dziedzinie narzędzi dla profesjonalistów, a także badziej wymagających miłośników majsterkowania – marka PRO.

Współpraca opierała się na pełnym wsparciu działań marketingowych, w szczególności stworzenia strategii pozycjonowania marki oraz stworzenia strategii komunikacji. Równolegle prowadziliśmy także działania z zakresu projektowania wizualnego, m.in. opakowań czy materiałów wsparcia sprzedaży. Nie zabrakło także realizacji materiałów wystawienniczych, zwłaszcza standów sprzedażowych, ścianek i wielu innych POSM.

Dla klienta ważne były także działania digitalowe, m.in. stworzenie strony www.pro900.pl dla jednego z najważniejszych produktów marki – wytrzymałej i precyzyjnej poziomicy PRO900.

Ważnym elementem budującym DNA tożsamości marki jest silna barwa czerwona połączona z bielą, dlatego w procesie kreacji staraliśmy się o odpowiednie zrównoważenie tej mocnej kolorystyki poprzez połączenie jej z kolorami, które spowodują jej odpowiednie zbalansowanie. Sprawdzone połączenie barw dodało produktom i wizualizacjom nowoczesności oraz sprawiło, że produkty PRO znacznie wyróżniają się spośród projektów konkurencji.

Materiały graficzne okrasiliśmy mocnymi w przekazie i formie czerwono-czarnymi hasłami, idealnie komponującymi się z białym logo na czerwonym tle. Logo wzmocniliśmy claimem: WZÓR PRECYZJI. Sam wybór przekazu był oczywisty: marka PRO od lat produkuje niezawodne narzędzia, których najważniejszym parametrem jest dokładność pomiaru. Wiedząc, że to właśnie z tego względu profesjonaliści wybierają produkty PRO, komunikacja sprawdzonych i potwierdzonych cech użytkowych wyrobów okazuje się być bardziej trafiona..

Opracowując pełną strategię komunikacji, łączącą świat online z offline, zaprezentowaliśmy klientowi także efekt synergii, który pozwoli zwiększyć efektywność działań komunikacyjnych, a przy tym znacząco zoptymalizuje koszt dotarcia do odbiorców.


Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót >

Strategia
marki

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe