newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Klauzula informacyjna

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera.


* Wyrażam zgodę na przesyłanie ofert handlowych SOUL & MIND.



*Pola obowiązkowe.

Strategia Komunikacji w Social Media


Sotelli to uznany producent makaronu bezglutenowego. W ramach podejścia do działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych (na Facebooku oraz Instagramie), przygotowaliśmy zupełnie nową strategię. Zadbaliśmy o atrakcyjność wizualną, która podkreśla główne wyróżniki marki, czyli prosty skład, brak glutenu, doskonały smak i mnogość kształtów w ofercie produktowej.


Do osiągnięcia założonych celów wykorzystujemy lifestyle’owe, apetyczne zdjęcia z naszego studia foto, które podkreślają okazję podawania makaronu. Dodatkowo używamy słowa Sotelli, a dokładniej jego początek „So” - słowo to w języku angielskim służy podkreśleniu i podbiciu komunikatu. Przykład? Sotellli? SoSimple! SoTasty! W komunikacji nawiązujemy także do nawiązanej przez Sotelli współpracy z jednym z najlepszych polskich sportowców – złotym medalistą i olimpijczykiem Szymonem Kołeckim.


Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót >

Strategia
marki

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe