newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Klauzula informacyjna

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera.


* Wyrażam zgodę na przesyłanie ofert handlowych SOUL & MIND.



*Pola obowiązkowe.

Podlewaj, Rwij i Jedz!


Świadomość zdrowego odżywiania wśród Polaków rośnie. Jemy mniej mięsa, częściej sięgamy po warzywa i owoce. To samo zdrowie – potwierdzają dietetycy i marka Plant Love, która zdecydowała się wyróżnić swoje produkty i skutecznej dotrzeć z nimi do klientów.

Plant Love oferuje sałaty sprzedawane ze specjalną baryłką korzeniową. Pozwala ona roślinie nadal żyć i rosnąć, a klientom cieszyć się jej świeżością i kruchością przez okrągły rok. Właściciel marki i producent sałat Smart Vegetables Innovations Sp. z o.o. stawia na wytwórstwo przyjazne środowisku, w torfowej doniczce, która jest całkowicie biodegradowalna.

Tak ekologiczny i ponadprzeciętny produkt, aby jednak został przez klientów finalnie zakupiony, musi być wsparty dobrym marketingiem. W ramach współpracy zadbaliśmy więc o szereg działań zwiększających rozpoznawalność i konkurencyjność marki.

W pierwszym etapie zaprojektowaliśmy nowoczesną stronę internetową www.plant.love z animacjami. Zastosowaliśmy m.in. motyw bijącego serca, który podkreśla, że sałata żyje.

Oprócz sekcji prezentujących produkty oraz wartości firmy, w panelu wyboru wyróżniliśmy także sekcję edykacyjną, w której razem z klientem tłumaczymy m.in. jak uprawiać sałatę w doniczce, czym jest uprawa hydroponiczna i jakie ma zalety dla środowiska naturalnego.

Opracowana przez nas strategia komunikacji obejmuje także stworzone i prowadzone przez nas profile społecznościowe Plant Love – Niech Żyje Sałata na Facebooku oraz Instagramie, które oprócz charakteru lifestylowego, edukują o zdrowym odżywianiu i ekologicznej produkcji sałat. Równolegle prowadzimy także kampanie Facebook Ads oraz Google Display Network (GDN).

Layout zarówno strony internetowej, jak i grafik (digitalowych oraz social mediowych) został zaprojektowany tak, aby podkreślić zrównoważoną produkcję sałat i biodegradowalność ich opakowań.

Wykorzystaliśmy do tego celu np. efekt kartonowego tła strony. W ramach współpracy stworzyliśmy także szereg materiałów promocyjnych BTL i POS.



Tagi:

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe



powrót >

Strategia
marki

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe