NASZ NEW HORIZONS EXPLORER W MAGAZYNIE MARKETER+
Marketer+ to magazyn dla marketerów i nie tylko. Na łamach papierowej i elektronicznej wersji eksperci i praktycy dzielą się swoją wiedzą w zakresie marketingu, sprzedaży i biznesu. Jako, że Marketer+ stawia na rozwój marek i produktów - a Soul and Mind ma w tej dziedzinie sporą wiedzę i doświadczenie - wsparliśmy majowy numer obszernym artykułem nt. tego, jak zmieniły się zwyczaje współczesnego konsumenta wyposażonego w smartfon.
Artykuł "Smart(fonowa) droga nabywcy" wyszedł spod pióra naszego new horizons explorera, dr. Jacka Kalla, specjalisty z zakresu zarządzania marką i komunikacji marketingowej. Artykuł - jako jeden z czterech - z tytułu został wspomniany już na okładce magazynu, cały artykuł można natomiast przeczytać na stronie 13.
Znajdziecie w nim dużo konkretów i eksperckiej wiedzy. Poznacie różnice między ekranem smartfona i laptopa, dowiecie się, jak smartfony wpłynęły na sposób kupowania i jak można wykorzystać to w komunikacji swojej marki. Zachęcamy do lektury wszystkich, którzy nie rozstają się ze swoim smartfonem, a w szczególności tych, którzy do "smartfonoholików" kierują swoje produkty czy usługi.
Więcej o nowym numerze:
http://sklep.marketerplus.pl/marketer_2_17.html
projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe