PL / EN

Monini | Nowa koncepcja komunikacji marki

Monini to czołowy producent oliwy z oliwek na włoskim rynku, który eksportuje oliwę do ponad 30 krajów na całym świecie.

W związku ze stałym rozwojem marki, Klient zlecił nam projekt komunikacji wizerunkowej mającej na celu nie tylko zwiększenie sprzedaży, ale także rozpoznawalności produktów na rynku oraz świadomości jej odbiorców o właściwościach i zastosowaniu produktu.

Nowa formuła promocji konsumenckiej

Mając na względzie cele sprzedażowe i wizerunkowe zarazem, opracowaliśmy nową formułę promocji konsumenckiej. Postawiliśmy na konsekwencję na każdym etapie działań. Zarówno KV (key-visual), jak i komunikacja wizerunkowa, a nawet przewidziane dla uczestników nagrody - wszystko to wspierało główne benefity marki i miało spójny wizerunkowy przekaz.

Komunikacja oparta została na charakterystycznych dla marki zieleniach, a mechanizm promocji angażował już na poziomie produktu. Kluczowe atrybuty marki, czyli smak, jakość, "włoski", oryginalny charakter znalazły odzwierciedlenie w nagrodach pod wspólnym, kulinarnym mianownikiem.

Komunikacja marki

Zaprojektowana przez nas komunikacja marki objęła claim, dokrętkę promocyjną do spotu telewizyjnego oraz dedykowaną zakładkę na oficjalną stronę www i przestrzenną formę zawieszki.

Dodatkowo, w trosce o jakość komunikacji Monini postanowiliśmy wzmocnić wizerunek najchętniej kupowanej i wybieranej przez Polaków marki oliwy extra vergine i wykorzystać do tego siłę telewizji. W tym celu zaprojektowaliśmy 30-sekundową reklamę, której zadaniem było podkreślić pozytywne emocje związane z jedzeniem, ucztę dla zmysłów, jaką jest oliwa z oliwek Monini, a przy tym wydobyć na pierwszy plan smak i jakość produktu, który znakomicie wpisuje się w lifestyle'owy trend.

Był to pierwszy kręcony poza granicami Włoch spot marki Monini, który został wyemitowany w głównych kanałach TV.

Znakomita, dopracowana w każdym detalu produkcja stała się dobrym uzupełnieniem dotychczasowych działań reklamowych marki i podkreśliła jej wyjątkowy styl. Także widzowie docenili wysublimowany i jednocześnie wyrazisty charakter spotu.


WRÓĆ DO PROJEKTÓW Poznaj inne projekty