Projekt telefonu dla osób starszych MAXCOM


Firma Maxcom, będąca liderem polskiego rynku telefonów dla użytkowników 50+ powierzyła nam zadanie opracowania nowego designu dla swojego aparatu...

więcej >
Zadanie: Zaprojektowanie telefonu przyjaznego dla osób starszych.

Firma Maxcom, będąca liderem polskiego rynku telefonów dla użytkowników 50+ powierzyła nam zadanie opracowania nowego designu dla swojego aparatu.

Telefon MAXCOM
Soul & Mind Group Industrial Design

Głównym celem postawionym przed nami było zaprojektowanie urządzenia wyróżnialnego na tle konkurencji. Na podstawie badań grupy docelowej wyodrębniliśmy najistotniejsze cechy w obszarze oferowanych funkcjonalności oraz rozwiązań z zakresu ergonomii, które zostały wzięte pod uwagę na etapie projektowania.

Co szczególnie istotne - zadania stawiane przed nowym designem w równym stopniu miały realizować cele funkcjonalne, jaki i te związane z atrakcyjną stylizacją. Połączyliśmy zatem elegancję kształtu z jasnym i prostym w obsłudze interfejsem.

Opisy klawiatury numerycznej przedstawione zostały „czarno na białym” dzięki czemu są czytelne i łatwe w użyciu. Przełączniki przypisane latarce i blokadzie klawiatury mają charakter suwaków, przez co ich obsługa jest intuicyjna i prosta. Dla zwiększenia poczucia bezpieczeństwa użytkownika przyporządkowaliśmy jeden z przycisków klawiatury funkcji ICE – In Case of Emergency. Jest to międzynarodowy skrót, który niezależnie od miejsca pobytu użytkownika, umożliwi służbom ratunkowym natychmiastowe odnalezienie w telefonie osób z najbliższej rodziny jego posiadacza. Dzięki bardzo dobrej współpracy z Klientem na wszystkich etapach projektu, udało nam się stworzyć telefon posiadający cechy wyróżniające go od konkurencji, ułatwiając tym samym naszemu Klientowi skuteczną komunikację marketingową produktu.

powrót >

City Smile
SC12LF
Soul & Mind Group Inudstrial Design

premiera autobusu
City Smile SC12LF


Stworzenie koncepcji i designu autobusu miejskiego. "City Smile" oznacza wprowadzenie pozytywnych emocji w przestrzeń miejską. Uznaliśmy, że design nie musi oznaczać jedynie nowoczesnego i estetycznego wzornictwa...

więcej >
Zadanie: Stworzenie koncepcji i designu autobusu miejskiego.

Realizacja: Koncepcja "City Smile" oznacza wprowadzenie pozytywnych emocji w przestrzeń miejską. Uznaliśmy, że design nie musi oznaczać jedynie nowoczesnego i estetycznego wzornictwa.


Dzięki zastosowaniu procesu zaczerpniętego bezpośrednio z metodologii budowania marki, jej atrybutów wpływających na rodzaj i sposób komunikacji, design poza sztuką samą w sobie niesie w tym przypadku przekaz pełen pozytywnej emocji i wpływa na sposób postrzegania otaczającej pasażera przestrzeni. Autobus uzyskał wyjątkowy, uśmiechnięty i "wesoły" charakter, a jednocześnie zachował nowoczesny i elegancki kształt. City Smile jest autobusem z charakterem, obok którego nikt nie przejdzie (lub nie przejedzie) obojętnie.

powrót >

Design piekarnika vintage


We wrześniu 2014 roku na targach IFA w Berlinie, Amica po raz kolejny zaprezentowała swoje nowe produkty. Znalazły się wśród nich zaprojektowane przez nas płyta gazowa oraz piekarnik w stylu retro. Podczas, gdy projekt płyty przeszedł jedynie lifting, koncepcja designu piekarników powstała zupełnie od podstaw....

więcej >
Zadanie:

Audyt wzorniczy i projekt designu piekarnika vintage dla marki AMICA.

Założenia i realizacja:

We wrześniu 2014 roku na targach IFA w Berlinie, Amica po raz kolejny zaprezentowała swoje nowe produkty. Znalazły się wśród nich zaprojektowane przez nas płyta gazowa oraz piekarnik w stylu retro. Podczas, gdy projekt płyty przeszedł jedynie lifting, koncepcja designu piekarników powstała zupełnie od podstaw.

Piekarnik AMICA Vintage

Strategia wzorniczna dla piekarników z linii Vintage stworzona została z myślą o specyficznych i wyrafinowanych oczekiwaniach klientów na rynku rosyjskim. W przeciwieństwie do mieszkańców Europy Zachodniej ceniących prostotę i styl mainstream, nasi wschodni sąsiedzi doceniają ornamentykę i zdobienia.

To właśnie dlatego skupiliśmy się na dopracowaniu każdego detalu piekarnika, przy zachowaniu jego funkcjonalności, tak ważnej podczas codziennego użytkowania. Stylizowane pokrętła regulacji temperatury, uchwyty i inne elementy przywodzą na myśl wyposażenie kuchni sprzed kilku dekad. Piekarnik retro jest świetnym dopełnieniem stylowej kuchni i nadaje jej unikalny charakter.

Nowy model piekarnika jest sprzedawany pod marką Hansa i dostępny wyłącznie w Rosji. Piekarnik można kupić na stronie: http://www.ferra.ru.

Już wkrótce swoją premierę będą miały kolejne modele piekarników marki AMICA stworzone na podstawie naszych projektów.

powrót >

Strategia
marki

brand
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe