newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Soul & Mind Group Brand Design

Industrial
Design

Soul & Mind Group Brand Design

Industrial
Design

Soul & Mind Group Brand Design

Industrial
Design

Płyta grzejna gazowa AMICA


Ponieważ mainstream to jedna z najliczniejszych i najważniejszych grup docelowych, projektowanie dla niej jest prawdziwym wyzwaniem - nie tylko ze względu na liczebność, lecz także ze względu na ilość dedykowanych jej produktów...

więcej >
Zadanie: Audyt wzorniczy i lifting designu płyty gazowej Amica skierowany do segmentu mainstream.

Ponieważ mainstream to jedna z najliczniejszych i najważniejszych grup docelowych, projektowanie dla niej jest prawdziwym wyzwaniem - nie tylko ze względu na liczebność, lecz także ze względu na ilość dedykowanych jej produktów.

Płyta AMICA

Głównym mianownikiem mainstream jest silna chęć poczucia bezpieczeństwa. Są to ludzie unikający ryzyka, dokonujący racjonalnych wyborów, którzy bardziej od innych cenią sobie spokój.

Projektując dla tej grupy skupiliśmy się na wyborze tych wartości i potrzeb, które będą ważne dla klienta i które możemy zakomunikować w sferze wizualnej produktu. Dopasowując stylistykę do silnej chęci poczucia bezpieczeństwa, wyróżniliśmy solidność oraz niezawodność produktu. Szczególną uwagę zwróciliśmy na to, by design podkreślał wygodę użytkowania, niezwykłą wytrzymałość płyty oraz łatwość utrzymania w czystości.

Premiera płyty miała miejsce na tegorocznych targach IFA w Berlinie, na których obecne były niemalże wszystkie trendy i nowości technologiczne w elektronice użytkowej.

*Firma Amica to jedna z największych polskich firm, która od ponad 50 lat projektuje i produkuje urządzenia AGD dla odbiorców w całej Europie. Dzięki odważnemu poszukiwaniu i wdrażaniu  innowacji w obszarach technologii i designu, stale utrzymuje pozycję lidera, zdobywając kolejne udziały bardzo konkurencyjnego rynku.

powrót >

Melex
Soul & Mind Group Industrial Design

Nowy design - z pola golfowego na ulice miast!


Melex to w Polsce synonim pojazdów elektrycznych, obecny na rynku od ponad 40 lat, należy do elity producentów tych przyjaznych dla środowiska pojazdów...

więcej >
Melex to w Polsce synonim pojazdów elektrycznych, obecny na rynku od ponad 40 lat, należy do elity producentów tych przyjaznych dla środowiska pojazdów.  Choć jego produkcja rozpoczęła się, aby zaspokoić zapotrzebowanie na wózki golfowe w Stanach Zjednoczonych, dziś obecny jest we wszystkich krajach europejskich.


Obecnie firma ma w swojej ofercie ponad sto różnych modeli, które wykorzystywane są nie tylko na polach golfowych, ale przede wszystkim w fabrykach, centrach logistycznych, sanatoriach, szpitalach, firmach pogrzebowych, lotniskach, dworcach, parkach etc.

Model 363 - Zabudowanie Melexa z tyłu otworzyło nowe możliwości!

W dniach 27-30 marca 2014 Melex zaprezentował na targach branży motoryzacyjnej Motor Show w Poznaniu nowy MODEL 363. To właśnie ten pojazd może stać się alternatywą dla spalinowych, miejskich samochodów lub pełnić rolę niewielkiej taxówki czy prywatnego pojazdu do poruszania się po mieście. Stylistyka podkreśla nowoczesny wygląd, jakość oraz ekologiczny charakter. Zespół projektowy zadbał o zachowanie charakteru meleksa, umiejętnie dopasowując design do istniejącego przodu pojazdu.

Atutem aut elektrycznych jest fakt, iż mogą one się poruszać po trasach niedostępnych dla aut spalinowych, a niewielkie rozmiary modelu 363 ułatwiają parkowanie w coraz to bardziej zatłoczonych miastach. Meleksy, jako jedne z nielicznych pojazdów tego typu, posiadają homologację umożliwiające poruszanie się po drogach publicznych Unii Europejskiej.

Warto zauważyć, że pojazdy elektryczne w wielu polskich miastach mogą poruszać się po trasach niedostępnych dla aut spalinowych. Niewielkie rozmiary naszego nowego modelu pozwalają mu „wcisnąć się” w bardzo ciasne zaułki i ułatwiają parkowanie na coraz bardziej zatłoczonych miejskich parkingach.

Biorąc pod uwagę dorobek firmy Melex, nie powinna zaskoczyć nas informacja, iż podczas targów Motor Show 2014 firma otrzymała nagrodę od dziennikarzy motoryzacyjnych za nieustanną produkcję pojazdów elektrycznych, które są wizytówką kraju.

powrót >

Projekt telefonu dla osób starszych MAXCOM


Firma Maxcom, będąca liderem polskiego rynku telefonów dla użytkowników 50+ powierzyła nam zadanie opracowania nowego designu dla swojego aparatu...

więcej >
Zadanie: Zaprojektowanie telefonu przyjaznego dla osób starszych.

Firma Maxcom, będąca liderem polskiego rynku telefonów dla użytkowników 50+ powierzyła nam zadanie opracowania nowego designu dla swojego aparatu.

Telefon MAXCOM
Soul & Mind Group Industrial Design

Głównym celem postawionym przed nami było zaprojektowanie urządzenia wyróżnialnego na tle konkurencji. Na podstawie badań grupy docelowej wyodrębniliśmy najistotniejsze cechy w obszarze oferowanych funkcjonalności oraz rozwiązań z zakresu ergonomii, które zostały wzięte pod uwagę na etapie projektowania.

Co szczególnie istotne - zadania stawiane przed nowym designem w równym stopniu miały realizować cele funkcjonalne, jaki i te związane z atrakcyjną stylizacją. Połączyliśmy zatem elegancję kształtu z jasnym i prostym w obsłudze interfejsem.

Opisy klawiatury numerycznej przedstawione zostały „czarno na białym” dzięki czemu są czytelne i łatwe w użyciu. Przełączniki przypisane latarce i blokadzie klawiatury mają charakter suwaków, przez co ich obsługa jest intuicyjna i prosta. Dla zwiększenia poczucia bezpieczeństwa użytkownika przyporządkowaliśmy jeden z przycisków klawiatury funkcji ICE – In Case of Emergency. Jest to międzynarodowy skrót, który niezależnie od miejsca pobytu użytkownika, umożliwi służbom ratunkowym natychmiastowe odnalezienie w telefonie osób z najbliższej rodziny jego posiadacza. Dzięki bardzo dobrej współpracy z Klientem na wszystkich etapach projektu, udało nam się stworzyć telefon posiadający cechy wyróżniające go od konkurencji, ułatwiając tym samym naszemu Klientowi skuteczną komunikację marketingową produktu.

powrót >

speed up
strategy

brand
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy