PL / EN

Akcja „wioSENNA zmiana” dla firmy Inter-Widex

Dla polskiej, pochodzącej z serca Mazur, marki InterWidex stworzyliśmy akcję wioSENNA zmiana. Odkrywaliśmy w niej tajniki zdrowego i komfortowego snu, zachęcaliśmy do wietrzenia sypialni po zimie, a przede wszystkim edukowaliśmy Polki i Polaków jak ważna jest regularna wymiana kołder i poduszek. Wspólnie z marką informowaliśmy kiedy jest właściwy moment na ich wymianę, a także konsumenci mogli dowiedzieć się, o tym, jak poprawnie wykonać „test ramienia”.

Naszym zadaniem było budowanie wizerunku marki oraz wspieranie celów biznesowych klienta. Podjęliśmy działania z obszaru PR oraz influencer marketingu. Ponadto byliśmy odpowiedzialni za koncepcję i koordynację konkursu dla konsumentów.

W ramach wioSENNEJ zmiany wysłaliśmy 20 wysyłek kreatywnych. Efektem działań były publikacje na kanałach influencerek wnętrzarskich i lifestylowych oraz materiały w mediach.

WRÓĆ DO PROJEKTÓW Poznaj inne projekty