Schulstad | Design opakowań marki Free Style

Opis podstawowy:
Schulstad jest liderem w sprzedaży chleba, który posiada bogatą ofertę asortymentową obejmującą blisko 40 gatunków pieczywa.

Zadanie Brand Design:
Repozycjonowanie marki pieczywa Schulstad.

Projekt i realizacja:
W ramach ujednolicenia portfolio marek, produkty koncernu Lantmannen Unibake marki Skoga (pieczywo fast food), zostały włączone pod parasol marki Schulstad. W związku z powyższym, zlecono nam repozycjonowanie marki, w ramach którego powstała m.in. strategia, nazwa i identyfikacja wizualna nowej marki – Schulstad Free Style.

Nazwa Free Style nawiązuje do wolności wyboru i bogactwa możliwości w kreowaniu dań, jakie daje nam gotowe pieczywo. Chcieliśmy podkreślić, że choć bułki to podstawa hot dogów i hamburgerów, to dopiero, gdy dodajemy do nich ulubione warzywa, mięso i sosy, nasze przekąski zyskują niepowtarzalny styl i wygląd.

W szczególności ten ostatni staraliśmy się wyeksponować na wykonanych w naszym studio foto niekonwencjonalnych appetizerach. Duże, profesjonalne zdjęcia okazałych przekąsek, wykonane z najsmaczniejszej perspektywy (z góry lub z boku), podkreślają wachlarz wariantów użycia bułek np. ulubionych przekąsek. Koncepcja wizualna etykiet wpisuje się w profesjonalny, nowoczesny i skandynawski wizerunek marki Schulstad.

WRÓĆ DO PROJEKTÓW Poznaj inne projekty