Monini | Koncepcja i projekt opakowań nowej marki Rice&MORE

Opis podstawowy:
Rice&MORE 90 sek. to oryginalne mixy naturalnych ziaren, ugotowane na parze i gotowe do spożycia, wprowadzone przez firmę Monini.

Zadanie Brand Design:
Strategia komunikacyjna Rice&MORE 90sek - kontynuacji innowacyjnej serii Monini.


Projekt i realizacja:
Naszym zadaniem było stworzenie całej strategii komunikacyjnej dla nowego produktu, będącego rozwinięciem innowacyjnej serii.

Grupą docelową są osoby, które cenią zdrowe odżywianie, natomiast nie zawsze mają czas na przygotowanie pełnowartościowego posiłku. Z tego powodu stworzony przez nas claim brzmi: pyszne danie: RAZ,DWA!, czym wskazuje na największy atut produktów. Claim ten jest motywem przewodnim wielu z zaprojektowanych przez nas materiałów graficznych.

W projekcie zawarte są także motywy listków podkreślające naturalność produktu. Ogół elementów graficznych umieszczony jest na białym tle, kojarzy się z lekkością. Taki zabieg sprawia, że odczucia związane z opakowaniem konsument przekłada również na produkt.

Cennym wskaźnikiem były dla nas także wnioski z przeprowadzonych przez nas analiz, wskazujące na fakt, że najskuteczniejszymi narzędziami komunikacji marketingowej w tym przypadku będą te, które docierają do konsumenta metodami online. Z tego powodu nasze działania były w dużej mierze skoncentrowane na rich media, w tym także social media.

WRÓĆ DO PROJEKTÓW Poznaj inne projekty