newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Klauzula informacyjna

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera.


* Wyrażam zgodę na przesyłanie ofert handlowych SOUL & MIND.



*Pola obowiązkowe.

Blog on

Cel: bogaci i z dużych miast?



Segmentacja i targetowanie – jeśli zajmujesz się marketingiem, z pewnością dobrze znasz temat. Pozornie wydaje się prosty – wystarczy wskazać płeć, przedział wiekowy, poziom wykształcenia, miejsce zamieszkania („duże miasta”) i wysokość dochodów („ponadprzeciętne”), by otrzymać wymarzonego klienta i odbiorcę naszego komunikatu. Czy na pewno? Zbyt mała grupa docelowa?...

więcej >

Badaj swoje reklamy, czyli: o skuteczności reklam



Produkcja i emisja reklamy to nietania rzecz. Niestety, sam fakt, że zainwestowałeś w reklamę sporą część budżetu marketingowego, nie gwarantuje automatycznie sukcesu. Twoja reklama może być nie tylko nieskuteczna, lecz także wręcz wzmacniać wizerunek konkurencji kosztem Twojego produktu. Jak to możliwe?...

więcej >

Dysonans zakupowy - jak rozgrzeszamy się po nieplanowanych zakupach?



Czy zdarzyło Ci się pójść do sklepu po buty, a wyjść z torebką? Albo zaplanować zakup odkurzacza, a wydać pieniądze na blender? Większości konsumentów takie historie zdarzają się przynajmniej raz w miesiącu. ...

więcej >

Top 100 marek



Kilkanaście dni temu ogłoszono kolejny już, dziesiąty raport najcenniejszych marek świata przygotowany przez Millward Brown. Towarzyszy mu blisko 200-stronnicowe opracowanie do pobrania ze strony www.brandz100.com Spróbujmy przyjrzeć się kilku tylko statystykom opisującym aktualny ranking....

więcej >

Strategia
marki

brand
design

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe