newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Klauzula informacyjna

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera.


* Wyrażam zgodę na przesyłanie ofert handlowych SOUL & MIND.



*Pola obowiązkowe.

Blog on

Trial – tajna broń marketingowca w walce o klienta.


Programy lojalnościowe oraz karty stałego klienta – ich popularność powinna dawać do myślenia specjalistom ds. marketingu. Ale czy na pewno są one tym, na czym powinni się skupić? Czy rynkowa matematyka uzasadnia ten kierunek działań? Inaczej: czy powinniśmy dbać o ‘wracających do marki’ czy przyciągać do niej nowych klientów? Odpowiedź, szczególnie w kategoriach FMCG, nie jest niestety, oczywista....

więcej >

„Fokusy” czyli o czym powinieneś wiedzieć, a nie miałeś kogo zapytać.


Fokusy - ta metoda badawcza bywa nadużywana, a jej wyniki nadinterpretowane, jeśli jednak wiemy, jak ją stosować, dostarczy nam wielu interesujących wyników. Przeczytaj!...

więcej >

Badanie ilościowe – jak je przeprowadzić, by miało sens?


Jak poznać potrzeby i preferencje konsumentów? Proste: zapytać ich o nie, czyli: ułożyć kilka pytań, rozprowadzić sto, a lepiej dwieście ankiet po znajomych, zebrać oraz opracować. Nic prostszego, prawda? Czy naprawdę?...

więcej >

4 filary strategii marki


Powszechnie znany jest krytyczny stosunek Steve’a Jobsa do badań. Podręczniki marketingu pełne są opartych na solidnych badaniach, lecz niestety nietrafionych prognoz rynkowych lub produktów, którym badania nie wróżyły im powodzenia, a które mimo to odniosły sukces. Przeczytaj o tym, co pomaga – prócz intuicji i badań fokusowych - budować silną markę. Przeczytanie artykułu zajmie Ci ok. 2 minuty....

więcej >

Strategia
marki

brand
design

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe