newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Klauzula informacyjna

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera.


* Wyrażam zgodę na przesyłanie ofert handlowych SOUL & MIND.



*Pola obowiązkowe.

Blog on

„Fokusy” czyli o czym powinieneś wiedzieć, a nie miałeś kogo zapytać.



Fokusy - ta metoda badawcza bywa nadużywana, a jej wyniki nadinterpretowane, jeśli jednak wiemy, jak ją stosować, dostarczy nam wielu interesujących wyników. Przeczytaj!...

więcej >

Badanie ilościowe – jak je przeprowadzić, by miało sens?



Jak poznać potrzeby i preferencje konsumentów? Proste: zapytać ich o nie, czyli: ułożyć kilka pytań, rozprowadzić sto, a lepiej dwieście ankiet po znajomych, zebrać oraz opracować. Nic prostszego, prawda? Czy naprawdę?...

więcej >

4 filary strategii marki



Powszechnie znany jest krytyczny stosunek Steve’a Jobsa do badań. Podręczniki marketingu pełne są opartych na solidnych badaniach, lecz niestety nietrafionych prognoz rynkowych lub produktów, którym badania nie wróżyły im powodzenia, a które mimo to odniosły sukces. Skoro badania nie zawsze są skuteczne, czy oznacza to, że marketingowcy powinni polegać wyłącznie na intuicji? Przeczytaj o tym, co pomaga – prócz intuicji i badań fokusowych - budować silną markę. Przeczytanie artykułu zajmie Ci ok. 2 minuty....

więcej >

RYNEK REKLAMY W EUROPIE - TERAZ I ZA 4 LATA.



publikowane niedawno statystyki rynku reklamy w Europie, a także prognozy na najbliższe lata wskazują jednoznacznie, że nadchodzi czas mniejszych ekranów. W walce o ulotną uwagę konsumenta już dziś firmy brytyjskie skłonne są lokować dwukrotnie więcej pieniędzy w reklamie cyfrowej niż w telewizji!...

więcej >

Strategia
marki

brand
design

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe