PL / EN

ŻABKA | Zmiana projektów piwa ROMPER

Projekt i realizacja: Redesign opakowań gamy piwa ROMPER

Klienta: ŻABKA

Ponoć już Platon dostrzegł walory złotego trunku, mówiąc, że „ten kto wymyślił piwo, był mędrcem”. Też tak uważamy, choć dziś, nie skupiamy się na jego smaku, lecz na wyglądzie jednego z dostępnych w sieci Żabka produktów. W ramach współpracy z najbardziej rozpoznawalną siecią convienience w Polsce zadbaliśmy o nowy design piw ekonomicznych.

Romper to wysokoprocentowy produkt skierowany do niszowej grupy odbiorców. Wybieramy jest on w głównej mierze ze względu na cenę i dobrze skorelowaną z nią jakość. Klient zdecydował jednak o tym, aby produkt przyciągał także atrakcyjnym opakowaniem. Nowe projekty, za które byliśmy odpowiedzialni, otrzymały czytelny front i graficzne wyróżniki. Jednym z nich jest wizerunek orła, symbolizującego siłę, odwagę i moc – tak jak same produkty Romper Strong, Extra Strong, Extreme, Super Strong i Extra Strong Cherry.

Projekty zostały zaprojektowane w nieco mocniejszej kolorystyce – wcześniejsze ciemne opakowania urozmaiciliśmy ostrą czerwienią oraz fioletem. Stałe elementy graficzne pozostały w złotej stylistyce. Pracowaliśmy na dwóch rodzajach opakowań – butelki oraz puszki, projektując łącznie 5 SKU.

BACK TO PROJECTS Poznaj inne projekty