Dalpo | Rebranding i nowa strategia marki

Opis podstawowy:
Dalpo to firma z ponad 30 letnim doświadczeniem, produkująca materiały samoprzylepne

Zadanie Brand Design:
Projekt identyfikacji wizualnej oraz lifting logotypu

Projekt i realizacja:
Główną przesłanką do odświeżenia i usystematyzowania identyfikacji wizualnej Dalpo, był znaczący rozwój firmy oraz potrzeba uspójnienia całej identyfikacji wizualnej. W pierwszym etapie prac przeprowadziliśmy szczegółową analizę marki i wyodrębniliśmy główne elementy jej DNA: kolorystykę szaro-czerwoną oraz charakterystyczny znak - obecny w logotypie już od początku istnienia firmy - kropkę. Jako że jest to element kluczowy dla identyfikacji marki, uznaliśmy, że w odświeżonym projekcie nie może jej zabraknąć. Logotyp po liftingu jest nowoczesny i minimalistyczny, a dzięki zachowaniu charakterystycznej kropki, czerpie także z historii i doświadczenia firmy. Zmiany objęły także zapis głównego motto marki - Stick with us - który jest teraz spójny z logotypem.

W ramach procesu, przygotowaliśmy identyfikację wizualną obejmującą wszystkie najistotniejsze elementy wizerunkowe marki. Przełożyła się ona na nowy layout m.in. strony www, samochodów, biura, wizytówek i katalogu produktowego. Nowa identyfikacja wizualna Dalpo to istotny element nowej - i nowoczesnej - tożsamości dobrze znanej już na rynku marki.

WRÓĆ DO PROJEKTÓW Poznaj inne projekty