PUNKT WYJŚCIA - ZADANIE
- pozyskanie/ pogłębienie wiedzy o specyfice rynku i zachowaniach konsumentów
- zidentyfikowanie unikalnych wyróżników marki oraz zaprojektowanie strategii pozycjonowania marki
- zaprojektowanie budującego przewagę konkurencyjną designu opakowaniowego
- opracowanie strategii komunikacji marki
- rekomendacje dla usprawnienia aktywności marki w obszarze trade marketingu
WYZWANIE
Proces rebrandingu był ponadstandardowo złożony. U jego podstaw leżało zadanie przeprowadzenia audytu dotychczasowej strategii komunikacji marki, w tym weryfikacji wypracowanych wcześniej przez Klienta konceptów, uwzględniając jednocześnie specyfikę narracji prowadzonej w związku z ekspansją zagraniczną marki.
PROCES
- wielowymiarowa analiza rynku i specyfiki docelowej grupy odbiorców
- współpraca z agencją badawczą w procesie definiowania celu badań oraz opracowywania tez weryfikowanych w procesie badawczym
- zaprojektowanie strategii marki, w tym doprecyzowanie kluczowych grup docelowych, zidentyfikowanie kluczowych wyróżników marki odpowiadających na potrzeby konsumentów, w oparciu o które opracowane zostało docelowe pozycjonowanie marki
- opracowanie kompleksowej strategii komunikacji (KV & założenia dla kampanii ATL)
- zaprojektowanie opakowań i etykiet dla pełnego portfolio produktowego obejmującego wszystkie warianty hummusu i antipasti
- wypracowanie rekomendacji w obszarze trade marketingu, których implementacja ma za zadanie wpłynąć zwiększenie ekspozycji produktu w dystrybucji
REZULTAT
Osadzenie marki Perla w systemie wartości precyzyjnie odpowiadających na potrzeby kluczowych grup docelowych oraz rozpoczęcie procesu budowania bliskiej, opartej na aspekcie emocjonalności, relacji z klientami, której celem jest repozycjonowanie brandu - od marki wybieranej okazjonalnie do takiej, która towarzyszy konsumentowi na co dzień. Zgodnie z wypracowanym nowym pozycjonowaniem Perla ma być kojarzona z radością, pozytywną energią, troską o najbliższych, pięknymi wspomnieniami dzielonymi z bliskimi, uważnością na wellbeing przejawiającą się w sprawianiu sobie codziennych, małych przyjemności. Wszystkie te wartości zamknięte zostały w syntetycznym koncepcie Perla Pełna Dobra.