PL / EN

Perla | Rebranding i strategia pozycjonowania marki

PUNKT WYJŚCIA - ZADANIE

WYZWANIE

Proces rebrandingu był ponadstandardowo złożony. U jego podstaw leżało zadanie przeprowadzenia audytu dotychczasowej strategii komunikacji marki, w tym weryfikacji wypracowanych wcześniej przez Klienta konceptów, uwzględniając jednocześnie specyfikę narracji prowadzonej w związku z ekspansją zagraniczną marki.

PROCES

REZULTAT

Osadzenie marki Perla w systemie wartości precyzyjnie odpowiadających na potrzeby kluczowych grup docelowych oraz rozpoczęcie procesu budowania bliskiej, opartej na aspekcie emocjonalności, relacji z klientami, której celem jest repozycjonowanie brandu - od marki wybieranej okazjonalnie do takiej, która towarzyszy konsumentowi na co dzień.  Zgodnie z wypracowanym nowym pozycjonowaniem Perla ma być kojarzona z radością, pozytywną energią, troską o najbliższych, pięknymi wspomnieniami dzielonymi z bliskimi, uważnością na wellbeing przejawiającą się w sprawianiu sobie codziennych, małych przyjemności. Wszystkie te wartości zamknięte zostały w syntetycznym koncepcie Perla Pełna Dobra.

WRÓĆ DO PROJEKTÓW Poznaj inne projekty