PL / EN

Tofi Horses | Strategia marki

Dzięki naszym klientom rozszerzamy wiedzę z wielu dziedzin, także tych mocno specjalistycznych. W tym przypadku, dzięki marce Tofi Horses oferującej niemelasowane wysłodki buraczane, wiemy m.in. jak hodować i karmić konie.

Tofi Horses produkuje żywność dla koni, będącą produktem ubocznym procesu pozyskiwania cukru z buraków. Niemelasowane wysłodki buraczane są wysokoenergetyczną paszą (przypominającą suchy granulat), która według hodowców bardzo pozytywnie wpływa na kondycję konia i jego zdrowie.

Tofi Horses - strategia marki - nowe opakowanie i materiały komunikacyjne

Tofi Horses to marka własna koncernu Pfeifer & Langen (właściciela m.in. marki Diamant), w którego fabrykach pozyskuje się odpady z buraków cukrowych. W ramach współpracy z subbrandem Tofi Horses przygotowaliśmy strategię marki oraz opracowaliśmy materiały komunikacyjne.

Początkowo wdrożyliśmy nowy projekt logotypu oraz opakowań produktów. Zaproponowaliśmy w nich połączenie bieli i ciemnej zieleni, tak, aby podkreślić, że wysłodki są produktem wytwarzanym z naturalnych składników. Elegancki, subtelny projekt opakowań zawiera m.in. grafikę konia w galopie, przedstawiając wizualnie i sugerując tym samym, że wysokie parametry karmy wpływają pozytywnie na dobrą kondycję konia oraz wspierają budowę masy mięśniowej.

W ramach współpracy byliśmy odpowiedzialni również za realizacje layoutów prasowych, a także eksperckich tekstów dotyczących żywienia koni na portalach informacyjnych i w prasie branżowej np. „Hodowca i Jeździec”. Opracowaliśmy także projekty materiałów graficznych, służących wsparciu obecności marki na rynku.

 

WRÓĆ DO PROJEKTÓW Poznaj inne projekty